Νέα επικοινωνία από την Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία
17:16 26/4/2024
- Πηγή: Marketing Week
«Η καρδιά σου είναι η δύναμή σου. Ο τελειότερος μηχανισμός του ανθρώπινου σώματος», αναφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας, με στόχο την ενημέρωση σχετικά με την καρδιακή ανεπάρκεια.
Στην καμπάνια με το tagline: «Μην αφήσεις την καρδιακή ανεπάρκεια να σε σταματήσει», σημειώνεται η σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης για τη θεραπεία της καρδιακής ανεπάρκειας, ενώ τονίζονται και τα προειδοποιητικά σημάδια, όπως η δύσπνοια, η εύκολη κόπωση και το πρήξιμο στα πόδια.
Η ιδέα της καμπάνιας έγινε in-house και προβάλλεται σε TV, social media και ραδιόφωνο. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Relevance.
Keywords
νέα, εταιρεία, επικοινωνια, εταιρεία, media, δυσπνοια, ραδιοφωνο, δυναμη, εγινε, ενημερωση, ιδεα, κοπωση, πρηξιμο, σημαδια, house, καρδια, media, ποδια
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Coca-Cola και Chapter Five οι μεγάλοι νικητές της βραδιάς
- Επεκτείνεται η σειρά «Δωδώνη Plant’d»
- Νέες λειτουργίες εξυπηρέτησης στις εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου»
- Την Μεγάλη Τρίτη η καταβολή για το αυξημένο επίδομα γέννησης
- Όχι στις φόλες - Η δηλητηρίαση ζώων είναι ποινικό αδίκημα
- Το 10ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Επιτραπέζιας Ελιάς και Ελαιολάδου ολοκληρώθηκε
- Βάσεις για καλύτερη καρπόδεση βάζει η πρόωρη και καλή ανθοφορία
- Anglo American: «Μπάσιμο» 1 δισ. δολαρίων της Elliott Investment, μετά το «άκυρο» στα 38,9 δισ. της BHP
- Lufthansa, ITA to propose further remedies for EU green light to tie-up
- Ο Μητσοτάκης θέλει «ανάχωμα» για «όσους εκμεταλλεύονται την χριστιανική πίστη»
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Coca-Cola και Chapter Five οι μεγάλοι νικητές της βραδιάς
- Επεκτείνεται η σειρά «Δωδώνη Plant’d»
- Οργανωμένο consumer strategy για την προσέγγιση του omnichannel shopper
- Η Νovibet υποστήριξε το Devoxx Greece
- Η Enterprise Greece διοργάνωσε διήμερη αποστολή στη Θεσσαλονίκη
- Η Nobacco επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της
- Νέα επικοινωνία από την Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία
- Ο ιδρυτής της BBDO Flare, Nick Price, εγκαινιάζει ΑΙ Studio
- Η G4S διοργάνωσε πασχαλινό bazaar για «To Χαμόγελο του Παιδιού»
- Το περιοδικό Hours ανανεώνεται και επανασυστήνεται στο κοινό
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Νέα επικοινωνία από την Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία
- Επεκτείνεται η σειρά «Δωδώνη Plant’d»
- Οργανωμένο consumer strategy για την προσέγγιση του omnichannel shopper
- Η Lidl Ελλάς σε νέες επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό των καταστημάτων της
- Γ. Δουκίδης, Sales Excellence Awards: «Μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις το 2023»
- Μεταρρύθμιση, πρόληψη και τεχνολογία της υγείας στην ατζέντα του CNN Insights
- Η Νovibet υποστήριξε το Devoxx Greece
- Εγκαίνια γηπέδου στη Χάλκη από το Kaizen Foundation
- Η Nobacco επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της
- Oλοκληρώθηκε το Agora – 2nd Corporate Affairs Forum 2024
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Νέα αγροτικά προϊόντα «ΓΑΙΑ» από τη ΔΕΗ
- ΜΟΝΟΚΕΡΟΣ: Η καινοτομία στον αγροτικό τομέα σε πρώτο πλάνο
- Νέες λειτουργίες εξυπηρέτησης στις εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου»
- Την Μεγάλη Τρίτη η καταβολή για το αυξημένο επίδομα γέννησης
- Νέα αγροτικά τιμολόγια «ΓΑΙΑ» από τη ΔΕΗ
- H UEFA απειλεί τις ισπανικές ομάδες με αποκλεισμό
- Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Δωρεά για τη χρηματοδότηση της μελέτης ανακατασκευής της πεζογέφυρας Τεμπών
- «Υπαρξιακή κρίση» για τα ευρωπαϊκά fund των ESG; – Απώλειες 6,7 δισ. ευρώ σε 3 μήνες
- ΔΕΗ: Νέα αγροτικά τιμολόγια «ΓΑΙΑ» συνολικής διάρκειας 10 ετών
- Στις 28 Ιουνίου η γενική συνέλευση της ΕΠΟ