Νέα σεζόν, με insights και συνεργασίες!

Μια νέα σεζόν ξεκινά και στο Marketing Week έχουμε τη χαρά και την τιμή να εγκαινιάζουμε, από το τρέχον τεύχος, τη συνεργασία μας με τον γνωστό δημοσιογράφο και συγγραφέα, Θοδωρή Γεωργακόπουλο.

«Πένα» με άποψη και αναγνωρισμένο κύρος, ο Θ. Γεωργακόπουλος θα μοιράζεται κάθε μήνα μέσω της νέας στήλης Guest Editor, τη δική του οπτική γύρω από επίκαιρα θέματα όπως το greenwashing, η τεχνητή νοημοσύνη, το inclusivity και τα social media. Στόχος μας είναι, μέσα από τη νέα

αυτή συνεργασία, να εμπλουτίσουμε τον «διάλογο» μεταξύ των ειδικών της αγοράς μας, εσάς και της κοινωνίας.

Παράλληλα, στο τρέχον τεύχος προσπαθήσαμε, όπως πάντα, να συγκεντρώσουμε πλήθος χρήσιμων insights. Για παράδειγμα, νομίζετε ότι ξέρετε πλέον καλά τους millennials; Ξανασκεφτείτε το, καθώς όπως αναφέρει η τελευταία έρευνα «Meet The Millennials» της GWI, οι millennials έχουν μεγαλώσει και οι προτεραιότητές τους έχουν αλλάξει. Ο χρόνος που περνούν online μειώνεται, ενώ δείχνουν να νοσταλγούν μια περασμένη εποχή.

Θα σας φαινόταν χρήσιμος ένας οδηγός σχετικά με την ηθική χρήση των δεδομένων, σωστά; Αυτό σκέφτηκε και η Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA) και ανέπτυξε το πρώτο «Data Ethics Playbook», καθώς 9 στους 10 global CMOs συμφωνούν ότι η δεοντολογία στη χρήση δεδομένων αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τον οργανισμό τους, αλλά μόλις το 41% δηλώνουν ότι η δεοντολογία αυτή είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας του οργανισμού τους. Ο οδηγός παρέχει έξι πρακτικές συστάσεις προς τα brands, τις οποίες θα βρείτε στο σχετικό άρθρο.

Επιπλέον, αν αναρωτιέστε πώς το audio ενισχύει τα media plans, ή ποιο είναι το τρέχον επίπεδο των digital audio advertising επενδύσεων ή ποια είναι τα σχετικά εμπόδια, ανατρέξτε στα αποτελέσματα της νέας έρευνας των GroupM Nexus και IAB Europe, με τίτλο «The Evolution οf Digital Audio Advertising in Europe Report 2023».
Στο τρέχον τεύχος δημοσιεύουμε, μεταξύ πολλών άλλων, και αφιέρωμα με θέμα το Business Charity, το οποίο παρουσιάζει τόσο ελληνικά όσο και διεθνή insights, μαζί με τις τέσσερις βασικές τάσεις που επικρατούν φέτος στον συγκεκριμένο τομέα.

Keywords
Τυχαία Θέματα