Νέα συνεργασία της Baas Digital με την AkzoNobel

H AkzoNobel εμπιστεύθηκε και πάλι την Baas Digital, αυτήν τη φορά για την επικοινωνία της νέας καμπάνιας «Connecting The Dots» του brand International, που αφορά στην αιολική ενέργεια. Ακολουθώντας στρατηγική funnel, η καμπάνια έχει στόχο, αφενός, να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της International, αφετέρου, να προσελκύσει στοχευμένα B2B κοινά στο σχετικό website.

Η αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σε επίπεδο brand awareness αποδεικνύεται ήδη από brand lift study

της Meta όπου καταγράφει 19.8 points uplift στα στοχευμένα κοινά τα οποία έχουν εκτεθεί σε διαφημίσεις της International.

Επιπλέον, για να μπορέσουν οι χρήστες κατανοήσουν πώς τα υψηλής ποιότητας υλικά της International δίνουν λύσεις για κάθε μέρος του εξοπλισμού μιας ανεμογεννήτριας, τα διαφορετικά δημιουργικά της καμπάνιας τους κατευθύνουν στις αντίστοιχες προϊοντικές σελίδες. Η καμπάνια τρέχει στις πλατφόρμες Meta, LinkedIn, Programmatic και Google Search. Για καλύτερη και αποτελεσματικότερη στόχευση χρησιμοποιήθηκαν ειδικά audience expansions. Η συνεργασία της AkzoNobel με την Baas Digital από το 2019 μέχρι σήμερα, μετρά ήδη έξι brands σε πάνω από 30 χώρες.

Keywords
Τυχαία Θέματα