Νέο white paper για τις περιόδους Holiday Shopping από την Ogilvy Greece

Η Ogilvy Greece δημοσιεύει ακόμα ένα White Paper, αυτή τη φορά, σχετικά με τις Holiday Shopping περιόδους, «που είναι όλο και πιο σημαντικές για τα brands που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου», όπως επισημαίνει.

To agency δημιούργησε έναν οδηγό, ο οποίος παρέχει μία ανάλυση των στρατηγικών digital marketing. Ο οδηγός τονίζει τη σημασία της αξιοποίησης διαφόρων online καναλιών για τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων και της

προβολής των brands κατά τη διάρκεια των περιόδων αυτών.

Όπως αναφέρεται στον οδηγό, μεγάλο ρόλο παίζουν ο έγκαιρος σχεδιασμός, η χρήση λύσεων που βασίζονται στο AI, το δημιουργικό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, το σωστό segmentation του κοινού αλλά και η προσέγγιση full-funnel, ώστε να γίνει στόχευση των καταναλωτών σε κάθε στάδιο του ταξιδιού αγοράς τους.

Μέσα από τον οδηγό, αναδεικνύεται η ανάγκη για τις εταιρείες να προσαρμόζουν τις στρατηγικές marketing στις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των καταναλωτών και το εξελισσόμενο digital περιβάλλον, με στόχο να αυξάνουν τις πωλήσεις τους, να ενισχύουν την αφοσίωση των πελατών και να έχουν μία επιτυχημένη Holiday Shopping στρατηγική. Το νέο White Paper συνοδεύεται από σχετικό Ogilvy Podcast.

Keywords
Τυχαία Θέματα