Πώς μπορούν να συνυπάρξουν φυσικά και ψηφιακά κανάλια για τους καταναλωτές;

H συνύπαρξη των ψηφιακών και φυσικών καναλιών, προς όφελος της αγοράς, των επιχειρήσεων, αλλά και των καταναλωτών με ουσιαστικό για τον πελάτη, ισορροπημένο και αποτελεσματικό τρόπο, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης του πάνελ με τίτλο «Bridging digital and physical channels» που διοργάνωσε η Deloitte στο πλαίσιο του 8ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών.

Τη συζήτηση συντόνισε ο Νίκος Χριστοδούλου, Partner & Consulting Leader της Deloitte, ενώ συμμετείχαν ο Ανδρέας Αθανασόπουλος, Deputy CEO, Group

Chief Transformation Officer, Digital & Retail της Eurobank, ο Γιώργος Καρακούσης Deputy CEO-Commercial της ΔΕΗ, ο Ιωάννης Βασιλάκος, Vice Chairman και CEO της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, Greece καθώς και ο Γιάννης Καντώρος, CEO της Interamerican Greece.

Όπως προέκυψε από τη συζήτηση, ζούμε ήδη σε μία phygital πραγματικότητα, στην οποία επιχειρήσεις και οργανισμοί καλούνται να προσαρμοστούν με ανάλογες υπηρεσίες αλλά και τρόπο λειτουργίας. Σε αυτόν τον «νέο» κόσμο τα φυσικά και τα ψηφιακά κανάλια συνυπάρχουν, με τους καταναλωτές να αναζητούν την προσωποποιημένη εμπειρία, ανεξάρτητα από το κανάλι από το οποίο θα τη βιώσουν.

Επιθυμούν ουσιαστική επικοινωνία με τις εταιρείες που θα οδηγεί σε λύσεις για τις ανάγκες τους και θα ανταποκρίνεται στον περιορισμένο χρόνο που έχουν. Από το πάνελ ομιλιών με κατάθεση απόψεων από διαφορετικά industries προέκυψε ξεκάθαρα πως τα φυσικά και τα ψηφιακά κανάλια δεν είναι ανταγωνιστικά, αλλά συμπληρωματικά ώστε να προσφέρουν στο κοινό τη βέλτιστη εμπειρία.

Keywords
Τυχαία Θέματα