Πώς επηρεάζει ο πληθωρισμός την αγοραστική δύναμη και τις συνήθειες των καταναλωτών;

Ο υψηλός πληθωρισμός και η ακρίβεια έχουν άμεσο αντίκτυπο στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων αλλά και διεθνώς, με την Ελλάδα να βρίσκεται πολύ υψηλά στις χώρες που δηλώνουν μείωση της αγοραστικής δύναμης και υψηλά ποσοστά ανησυχίας, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Focus Bari, με τίτλο «Πώς επηρεάζει

ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».

Η εν λόγω έρευνα που διεξήχθη μέσω του δικτύου YouGov έδειξε ότι σε όλες τις χώρες δηλώνεται μεγάλη αναλογία κοινού που βιώνει πτώση της αγοραστικής του δύναμης, και αντίστοιχα είναι μεγάλη η ανησυχία για τον αντίκτυπο του υψηλού πληθωρισμού στο μέλλον. Αυτοί οι δείκτες φέρνουν την Ελλάδα στις πρώτες θέσεις μεταξύ των 19 χωρών που κάλυψε η έρευνα.

Επίσης, λόγω του πληθωρισμού, οι καταναλωτές παρατηρούν πολύ περισσότερο τις τιμές των προϊόντων σε σχέση με παλιότερα, ενώ τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς, οι καταναλωτές έχουν διαφοροποιήσει τα χρήματα που δαπανούν σε κάθε προϊοντική κατηγορία και σκοπεύουν να διατηρήσουν αυτή τη διαφοροποίηση, με τα τρόφιμα να είναι ο μεγάλος «κερδισμένος» ενώ τα ρούχα/παπούτσια/αξεσουάρ ο μεγάλος «χαμένος».

Keywords
Τυχαία Θέματα