Πώς o ήχος σε audio και podcasts ads επηρεάζει τους ανθρώπους real-time;

Πώς ο ήχος σε audio και podcasts διαφημίσεις επηρεάζει τους ανθρώπους σε πραγματικό χρόνο; Αυτό είναι ένα ερώτημα στο οποίο ο Scott Simonelli, Founder και CEO της Veritonic, που υποστηρίζεται από την Amazon Audible, θέλησε να απαντήσει σε συνεργασία με τον Alex Browne, Head of Partner Strategy της AI

εταιρείας Realeyes.

Στο πλαίσιο έρευνας, εκατοντάδες άτομα έκαναν opt-in για να ακούσουν μερικά podcast ads που αφορούσαν σε μία vitamin subscription υπηρεσία, με ενεργοποιημένες τις κάμερές τους και η Realeyes δάνεισε την τεχνολογία PreView για να καταγράψει τις αντιδράσεις τους στις διαφημίσεις.

Σύμφωνα με τη μελέτη, το attention quality ήταν υψηλότερο για τα audio ads που είχαν την υψηλότερη ένταση φωνής σε ποσοστό 36% σε σύγκριση με τις διαφημίσεις με τη χαμηλότερη ένταση φωνής σε ποσοστό 27% και τις διαφημίσεις που είχαν πολλά ανταγωνιστικά στοιχεία στο δημιουργικό, σε ποσοστό 25%. Το 75% των συμμετεχόντων ανέφεραν ότι μια καλής ποιότητας ηχητική διαφήμιση επηρεάζει θετικά την απόφασή τους να αγοράσουν ένα προϊόν.

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα
Πώς, -time,pos, -time