Στη Mediacube ανέθεσε η L’Oréal Dermatological Beauty

Η Mediacube επιλέχθηκε από τη L’Oréal Dermatological Beauty, με σκοπό τη δημιουργία, την οργάνωση και την εκτέλεση της CRM στρατηγικής των brands Vichy, La Roche-Posay, CeraVe και Skinceuticals.

Από το μακιγιάζ και την περιποίηση του δέρματος, την περιποίηση των μαλλιών και του τριχωτού, η L’Oréal, εταιρεία καλλυντικών με ηγετική θέση

παγκοσμίως, βασίζεται στην επιστημονική έρευνα και την καινοτομία, δεσμευόμενη για την ασφάλεια, την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα των προϊόντων και των συνθέσεών της, για περισσότερα από 110 χρόνια.

Η L’ Oreal Dermatological Beauty είναι το division της L’Oréal που με τις δερμοκαλλυντικές μάρκες Vichy, La Roche-Posay, CeraVe και Skinceuticals, ανταποκρίνεται σε ανάγκες που αφορούν τόσο στις παθολογίες όσο και στην ομορφιά του δέρματος. Στόχος της LDB είναι να προσφέρει βιώσιμες και ουσιαστικές δερματολογικές λύσεις για όλους, μέσω προϊόντων περιποίησης, ιατροτεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών τόσο στο παθολογικό όσο και στο αισθητικό μέτωπο, με τη διαρκή συνεργασία επαγγελματιών υγείας (Δερματολόγων, Φαρμακοποιών κ.ά.).

Με τη νέα αυτή συνεργασία, η Mediacube, το πολυβραβευμένο Digital Agency με εμπειρία άνω των 19 ετών στο Digital Marketing, αναλαμβάνει να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο στρατηγικής CRM, με σκοπό την ενίσχυση της βάσης συνδρομητών των επιμέρους brands και την αύξηση του engagement των χρηστών, ώστε να προωθήσει τα προϊόντα και τα νέα των brands στα αντίστοιχα κοινά τους.

Keywords
Τυχαία Θέματα