Στη Wavemaker το media planning & buying της Eurostar στην Ευρώπη
Η Eurostar ανέθεσε το ευρωπαϊκό media planning & buying στη Wavemaker μετά από pitch. Η εταιρεία προχώρησε σε επανεξέταση του media λογαριασμού της τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, μετά την εξαγορά και, συνεπώς, την ενσωμάτωση της Thalys στο brand Eurostar.
Σύμφωνα
Τώρα, παράλληλα με τις υπάρχουσες offline χρεώσεις για Ηνωμένο Βασίλειο, Βέλγιο, Ολλανδία και European digital business, το agency θα αναλάβει το σύνολο του media planning and buying της Eurostar σε ολόκληρη την ηπειρωτική Ευρώπη. Η Wavemaver θα αναλάβει όλες τις διαφημιστικές δραστηριότητες από το τέταρτο τρίμηνο του 2023, οπότε θα γίνει και το ντεμπούτο των εργασιών των Adam & Eve/DDB και DDB Paris για το brand.
Η Marketing Director της Eurostar, Dorothee Mariotte, δήλωσε ότι η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την έναρξη μιας «νέας εποχής» για την εταιρεία, καθώς εδραιώνει την ταυτότητα του εμπορικού της σήματος, ενώ η Kelly Parker, UK Chief Executive της Wavemaker, ευχαρίστησε τις ομάδες του agency για «τη συνεχή σκληρή δουλειά τους» στον λογαριασμό.
(Πηγή: Campaign)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Μητρώο POS: Άνοιξε η εφαρμογή - Δήλωση μέχρι 31/10
- Εργασίες καθαρισμού ρεμάτων και χειμάρρων στο νομό Θεσσαλονίκης
- Τηλεργασία στην ΑΑΔΕ: Η νέα απόφαση για τους υπαλλήλους της Αρχής
- ΟΗΕ: Η ανθρωπιστική βοήθεια αναμένεται να εισέλθει στη Γάζα το νωρίτερο αύριο
- Στο Logistics Center του Μασούτη, στο Καβαλάρι Θεσ/νίκης, τουρκική επιχειρηματική αποστολή
- Τα ΕΛΤΑ ολοκληρώνουν την αναδιοργάνωση του δικτύου τους
- Συσσωρευμένα πλαστικά στις ανατολικές ακτές της βόρειας Κρήτης
- Σε Άρτα και Ιωάννινα οι επόμενοι κύκλοι της Ακαδημίας Πτηνοτροφίας
- INCOFRUIT-HELLAS: Μειωμένες οι εξαγωγές επιτραπέζιων σταφυλιών
- Με 9,25 ευρώ το κιλό παραλαμβάνει ελαιόλαδο ο Παπαδόπουλος στην Ηλεία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Στην Darkpony ανέθεσε το Flash.gr
- Από την DDB η καμπάνια «Νιώθω καλά με τη ΔΕΗ»
- Οι « Ήρωες της Digea» στηρίζουν τα παιδιά της Θεσσαλίας
- Νέα προϊόντα και αύξηση paid μελών για το Netflix
- Η ανάγκη για reskilling/upskilling στο επίκεντρο του 1ου CNN Insights
- Πάνω από 3.500 συμμετοχές και 55 δράσεις στο Navarino Challenge 2023
- H UM, το νέο Global Media AOR της General Mills
- Στη Wavemaker το media planning & buying της Eurostar στην Ευρώπη
- Νέο Carrefour Εxpress στην Αγορά Μοδιάνο
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Στη Wavemaker το media planning & buying της Eurostar στην Ευρώπη
- H UM, το νέο Global Media AOR της General Mills
- Νέα προϊόντα και αύξηση paid μελών για το Netflix
- Στην Darkpony ανέθεσε το Flash.gr
- Νέο Carrefour Εxpress στην Αγορά Μοδιάνο
- Από την DDB η καμπάνια «Νιώθω καλά με τη ΔΕΗ»
- Οι « Ήρωες της Digea» στηρίζουν τα παιδιά της Θεσσαλίας
- Η ανάγκη για reskilling/upskilling στο επίκεντρο του 1ου CNN Insights
- Πάνω από 3.500 συμμετοχές και 55 δράσεις στο Navarino Challenge 2023
- Ο Νίκος Μπρούμας, Chief Creative Strategist στη Relevance
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Γερμανικό υπ. Εξωτερικών: Φύγετε από τον Λίβανο
- Χρυσός: Σε υψηλό τριμήνου οι τιμές καθώς οι επενδυτές αναζητούν ασφαλή καταφύγια
- Κρεμλίνο: Απαράδεκτη η σύγκριση του Πούτιν με την Χαμάς που έκανε ο Μπάιντεν
- AI απειλή; Τα chatbot τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσαν να συμβάλλουν στον σχεδιασμό επιθέσεων με βιολογικά όπλα, σύμφωνα με έκθεση
- Σε Άρτα και Ιωάννινα οι επόμενοι κύκλοι της Ακαδημίας Πτηνοτροφίας
- Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων: Αναστολή λειτουργίας του Πρωτοδικείου Αθηνών- Πού οφείλεται
- Societe Generale:Η S&P θα δώσει στην Ελλάδα την επενδυτική βαθμίδα - Ακολουθεί και η Fitch
- Ο Στέφανος Κασσελάκης διέγραψε τον Τζουμάκα - «Έθεσε εαυτόν εκτός ΣΥΡΙΖΑ»
- Η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων για την αναστολή λειτουργίας του Πρωτοδικείου Αθηνών
- Αττική Οδός: Κλειστή λόγω εργασιών η έξοδος από Αεροδρόμιο προς Πειραιά και προς Λαμία στον κόμβο Μεταμόρφωσης