Στον «αέρα» η καμπάνια rebranding της Εθνικής Τράπεζας από τη Frank & Fame

Στον «αέρα» βρίσκεται νέα καμπάνια για το rebranding της Εθνικής Τράπεζας, με την «υπογραφή» της Frank & Fame. «Σήμερα μια τράπεζα πρέπει να εξελίσσεται διαρκώς. Με σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες για τα καθημερινά και ανθρώπους εμπιστοσύνης για τα μεγάλα», είναι ένα από τα μηνύματα που μεταφέρει η νέα

καμπάνια.

Στο πλαίσιο του rebranding, η τράπεζα ανανεώνει και την εταιρική της εικόνα, όχι απλά με την αλλαγή του λογοτύπου της, αλλά και με τη δημιουργία ενός ολόκληρου οπτικού συστήματος, όπου το σχήμα της έλλειψης κυριαρχεί και «απλώνεται» σε κάθε έκφανση και έκφραση της τράπεζάς. Στόχος είναι η δυναμική και η πρόοδος της Εθνικής Τράπεζας να αναδεικνύεται πλέον και στην εικόνα της, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.

«Η νέα ταυτότητα δημιουργήθηκε με το βλέμμα στραμμένο στο αύριο αλλά και με έντονο σεβασμό στην ιστορία. Αντανακλά τη δύναμη, τη γνώση, την εμπειρία των 183 ετών παρουσίας στη χώρα και τη δέσμευση να καθοδηγεί εμπνευσμένα», όπως τονίζεται.

Keywords
Τυχαία Θέματα