Συμπεράσματα των Cannes Lions
Το χιούμορ φαίνεται να επέστρεψε φέτος στις Κάννες. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε ανάλυση των νικητών της κατηγορίας Film των Cannes Lions, από τη System1, αναφέροντας ότι το χιούμορ ξαναβρίσκει τη θέση του ως σημαντικό στοιχείο στη διαφήμιση, εις βάρος, εν μέρει, του purpose (?).
Όπως τονίζει δημοσίευμα του WARC για τα συμπεράσματα της System1, περισσότεροι από τους μισούς (52%) φετινούς νικητές των Cannes Film
Παράλληλα, μόλις ένας νικητής της συγκεκριμένης κατηγορίας βρέθηκε να ανταποκρίνεται στην purpose-driven περιγραφή της ανάλυσης.
Παράλληλα, στο επίκεντρο της φετινής διοργάνωσης βρέθηκε το impact της δημιουργικότητας, οι τελευταίες εξελίξεις σε τεχνολογία και εργαλεία, αλλά και οι διεθνείς κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες. Σύμφωνα με απολογισμό της Kantar για τα φετινά Lions, οι βραβευθείσες δουλειές έδειξαν ότι η δημιουργικότητα μπορεί να έχει οφέλη τόσο εμπορικά, όσο και για το κοινωνικό καλό. Εκτός της επιστροφής του χιούμορ στην οποία αναφερθήκαμε παραπάνω, τα υπόλοιπα 4 creative themes που θα πρέπει να κρατήσουν οι marketers από τα Lions, σύμφωνα πάντα με την Kantar, είναι τα εξής:
1. Η δημιουργικότητα πρέπει να είναι αποτελεσματική: top marketers στα Cannes Lions εστίασαν στη δύναμη του brand και στους τρόπους με τους οποίους το brand building μπορεί να οδηγήσει την εμπορική υγεία μιας εταιρείας. Πέρα από αυτό, η Conny Braams, Chief Digital and Commercial Officer της Unilever, αναγνώρισε ως μεγαλύτερη πρόκληση για τα brands σήμερα τη «σταθερή μείωση του brand differentiation». 2. Η συμπερίληψη πρέπει να ενσωματωθεί παντού, από το εσωτερικό της εταιρείας μέχρι την επικοινωνία της και τη σχέση της με encies, προμηθευτές, creators και καταναλωτές. Η φετινή διοργάνωση έδειξε ότι η δημιουργικότητα μπορεί να βοηθήσει τα brands να γίνουν πιο συμπεριληπτικά. 3. Βιωσιμότητα: Παρουσιάστηκε πληθώρα τρόπων με τους οποίους τα brands μπορούν να μειώσουν το αποτύπωμά τους στο περιβάλλον, μέσα από την εφοδιαστική τους αλυσίδα, τα προϊόντα και τις διαδικασίες τους. Επιπλέον, αρκετοί νικητές απέδειξαν πώς τα brands μπορούν να προωθήσουν στο κοινό τους βιώσιμες καταναλωτικές συμπεριφορές. 4. Generative AI: δεν θα μπορούσε να λείπει από τη λίστα, καθώς αποτέλεσε buzzword του φετινού φεστιβάλ, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι αποτελεί ακόμα ένα εργαλείο στην εργαλειοθήκη του marketer, με ισχυρές προοπτικές να φέρει αποτελεσματικότητα, scale και ίσως εμπορικό impact.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Αποκαλυπτήρια για το οικονομικό νομοσχέδιο, τι περιλαμβάνει
- Στις αγορές από σήμερα, με νέο 15ετές ομόλογο, το Ελληνικό Δημόσιο
- Υδρογονάνθρακες: Ξεκινά η 2η φάση ερευνών σε «Ιόνιο» και «μπλοκ 10»
- Τρεις διεκδικητές (ΟΤΕ, ΤΕΡΝΑ, Globitel) για τις “έξυπνες” γέφυρες
- Greek islands the new “Eldorado” for supermarket chains
- Οικονομία: Συγχορδία μέτρων για ακρίβεια και φοροδιαφυγή
- Greek ΤΕΚΑ fund breaks the barrier of 200,000 insured
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Άκυρες οι πληρωμές που ανακοίνωσε
- Σήμερα παρουσιάζεται το οικονομικό νομοσχέδιο - Τι θα περιλαμβάνει
- Στην Αθήνα η υφυπουργός Ναυτιλίας της Κύπρου Μαρίνα Χατζημανώλη
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Συμπεράσματα των Cannes Lions
- Νέα καμπάνια «Life» από τη The Newtons Laboratory
- Meteorites και Εκδόσεις Ψυχογιός σε νέα καμπάνια
- Στον «αέρα» in-house καμπάνια των Brown Hotels
- Ogilvy και Cosmote «ταξιδεύουν» το κοινό στους μύθους της ελληνικής θάλασσας
- Spec 100.000 ευρώ από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- Νέος Γενικός Διευθυντής στη Eurotel Hospitality
- Το Ζαγόρι υποστηρικτής του «Plasmata II: Ioannina»
- Η Pfizer Hellas στηρίζει τους πρόσφυγες στη χώρα μας
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Bluegr Hotels & Resorts: Ηθική διακυβέρνηση και βιωσιµότητα ως απόλυτη προτεραιότητα
- Οικονομία: Συγχορδία μέτρων για ακρίβεια και φοροδιαφυγή
- Ανεβαίνει από σήμερα η θερμοκρασία – Την Τετάρτη αναμένεται το πρώτο κύμα καύσωνα
- Προ των πυλών η σημαντικότερη μεταβολή στο τραπεζικό τοπίο των ΗΠΑ από το 2008
- Κομμώτριες, αισθητικοί και λογίστριες μπορεί να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο καρκίνου των ωοθηκών
- ΗΠΑ: «Πράσινο φως» για τα F-16 στην Τουρκία
- Οι Ταλιμπάν απαγορεύουν κάθε δραστηριότητα της Σουηδίας στο Αφγανιστάν
- Ο Μασκ κάνει υβριστικές αναρτήσεις εναντίον του Ζάκερμπεργκ ενώ η κίνηση στο Twitter είναι σε ελεύθερη πτώση
- Μητσοτάκης: Σπουδαία νέα η προσχώρηση της Σουηδίας στο ΝΑΤΟ
- Τις 1.300 μονάδες στοχεύει ξανά το Χρηματιστήριο