Συμπεράσματα των Cannes Lions

Το χιούμορ φαίνεται να επέστρεψε φέτος στις Κάννες. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε ανάλυση των νικητών της κατηγορίας Film των Cannes Lions, από τη System1, αναφέροντας ότι το χιούμορ ξαναβρίσκει τη θέση του ως σημαντικό στοιχείο στη διαφήμιση, εις βάρος, εν μέρει, του purpose (?).

Όπως τονίζει δημοσίευμα του WARC για τα συμπεράσματα της System1, περισσότεροι από τους μισούς (52%) φετινούς νικητές των Cannes Film

Lions επέλεξαν τον «δρόμο» του χιούμορ, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 43% σε σχέση με την περσινή χρoνιά.

Παράλληλα, μόλις ένας νικητής της συγκεκριμένης κατηγορίας βρέθηκε να ανταποκρίνεται στην purpose-driven περιγραφή της ανάλυσης.

Παράλληλα, στο επίκεντρο της φετινής διοργάνωσης βρέθηκε το impact της δημιουργικότητας, οι τελευταίες εξελίξεις σε τεχνολογία και εργαλεία, αλλά και οι διεθνείς κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες. Σύμφωνα με απολογισμό της Kantar για τα φετινά Lions, οι βραβευθείσες δουλειές έδειξαν ότι η δημιουργικότητα μπορεί να έχει οφέλη τόσο εμπορικά, όσο και για το κοινωνικό καλό. Εκτός της επιστροφής του χιούμορ στην οποία αναφερθήκαμε παραπάνω, τα υπόλοιπα 4 creative themes που θα πρέπει να κρατήσουν οι marketers από τα Lions, σύμφωνα πάντα με την Kantar, είναι τα εξής:

1. Η δημιουργικότητα πρέπει να είναι αποτελεσματική: top marketers στα Cannes Lions εστίασαν στη δύναμη του brand και στους τρόπους με τους οποίους το brand building μπορεί να οδηγήσει την εμπορική υγεία μιας εταιρείας. Πέρα από αυτό, η Conny Braams, Chief Digital and Commercial Officer της Unilever, αναγνώρισε ως μεγαλύτερη πρόκληση για τα brands σήμερα τη «σταθερή μείωση του brand differentiation». 2. Η συμπερίληψη πρέπει να ενσωματωθεί παντού, από το εσωτερικό της εταιρείας μέχρι την επικοινωνία της και τη σχέση της με encies, προμηθευτές, creators και καταναλωτές. Η φετινή διοργάνωση έδειξε ότι η δημιουργικότητα μπορεί να βοηθήσει τα brands να γίνουν πιο συμπεριληπτικά. 3. Βιωσιμότητα: Παρουσιάστηκε πληθώρα τρόπων με τους οποίους τα brands μπορούν να μειώσουν το αποτύπωμά τους στο περιβάλλον, μέσα από την εφοδιαστική τους αλυσίδα, τα προϊόντα και τις διαδικασίες τους. Επιπλέον, αρκετοί νικητές απέδειξαν πώς τα brands μπορούν να προωθήσουν στο κοινό τους βιώσιμες καταναλωτικές συμπεριφορές. 4. Generative AI: δεν θα μπορούσε να λείπει από τη λίστα, καθώς αποτέλεσε buzzword του φετινού φεστιβάλ, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι αποτελεί ακόμα ένα εργαλείο στην εργαλειοθήκη του marketer, με ισχυρές προοπτικές να φέρει αποτελεσματικότητα, scale και ίσως εμπορικό impact.

Keywords
Τυχαία Θέματα