Τα Cannes Lions λανσάρουν κατηγορία χιούμορ

Το Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Cannes Lions προσθέτει μια κατηγορία χιούμορ, καθιστά υποχρεωτικό το πολιτιστικό πλαίσιο στις συμμετοχές και εισάγει AI disclaimer, στο πλαίσιο μιας σειράς αλλαγών στο πρόγραμμα των βραβείων του για το 2024.

Τα agencies και τα brands που θα συμμετάσχουν στα βραβεία του επόμενου έτους, θα μπορούν να υποβάλουν χιουμοριστικά έργα σε μια συγκεκριμένη κατηγορία. Το βραβείο έχει ως στόχο να «τιμήσει την τέχνη του χιούμορ στην εμπορική επικοινωνία»,

ενώ όπως επισημαίνεται:

«Τα έργα σε αυτήν την κατηγορία θα πρέπει να χρησιμοποιούν το χιούμορ και τη σάτιρα για να προσφέρουν διασκέδαση και να δημιουργήσουν σύνδεση με το κοινό». Θα υπάρχει επίσης μια υποχρεωτική ερώτηση σε κάθε αίτηση συμμετοχής σχετικά με το πολιτιστικό πλαίσιο του έργου, καθώς διευκολύνει το έργο των κριτών. Το AI disclaimer είναι μια ακόμα προσθήκη στην επόμενη διοργάνωση.

Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να δηλώνουν εάν και πώς χρησιμοποίησαν το ΑΙ στο έργο τους, «ώστε η επιτροπή να μπορεί να κρίνει το έργο δίκαια».

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα
Cannes Lions,