Τα Pringles σε παγκόσμιο creative spec

Τα Pringles διεξάγουν spec για τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό τους. Η Grey London, η οποία έχει αναλάβει τον λογαριασμό στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεν έχει επιβεβαιώσει αν θα διεκδικήσει εκ νέου το business. Το Grey Group συνεργάζεται με το brand, που ανήκει στην Kellanova, εδώ και 27 χρόνια. Εκπρόσωπος της Kellanova δήλωσε: «Στην Kellanova, εκτιμούμε ιδιαίτερα τους υφιστάμενους συνεργάτες μας και την τεχνογνωσία τους.

Καθώς

προχωράμε σε ένα παγκόσμιο RFI για την αξιολόγηση των συνεργατών δημιουργικών πρακτορείων, δεσμευόμαστε να διατηρήσουμε διαφανείς και δίκαιες διαδικασίες. Η απόφαση αυτή αποτελεί ένα στρατηγικό βήμα προς την ενίσχυση των δυνατοτήτων μας και την ευθυγράμμιση με τους μακροπρόθεσμους στόχους μας».

Μία ομάδα από την Grey London και τα γραφεία της Grey στη Νέα Υόρκη ανέλαβε τον παγκόσμιο λογαριασμό των Pringles το 2013, αφού η Kellanova (τότε Kellogg’s) πραγματοποίησε ad review, όταν αγόρασε τo brand από την Procter & Gamble, έναντι 2,7 δισ. δολαρίων. Η Grey ανταγωνίστηκε το γραφείο της Leo Burnett στο Σικάγο σε μια «δύσκολη μάχη», όπως την περιέγραφαν τότε τα στελέχη της Grey.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα
Pringles,