Τα Quaker Oats λανσάρουν την 1η τους παγκόσμια πλατφόρμα

Το brand Quaker Oats παρουσιάζει τη νέα καμπάνια του, η οποία θέτει στο επίκεντρο τον δεσμό μεταξύ ενός πατέρα και ενός γιου. Η καμπάνια αποτελεί μέρος της πρώτης παγκόσμιας πλατφόρμας του brand.

Με την «υπογραφή» της Uncommon Creative Studio, η καμπάνια «You’ve got this» έχει ως

στόχο να «τιμήσει τους ανθρώπους που ενθαρρύνουν τους άλλους να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους». Σηματοδοτεί δε μια επανεκκίνηση για τη μάρκα και θα περιλαμβάνει μια σειρά πρωτοβουλιών που αντικατοπτρίζουν τους στόχους της να υποστηρίξει τους καθημερινούς ήρωες.

Η ταινία ξεκινά με έναν άνδρα να φτιάχνει κουάκερ για τον μικρό του γιο πριν πάει στο σχολείο. Ο μπαμπάς του δίνει ένα κουτάλι και του λέει: «You’ve got this». Συνεχίζει παρακολουθώντας τη σχέση τους μέσα στα χρόνια και τις στιγμές που την καθόρισαν, όπως όταν ο γιος μετακομίζει ή κάνει το δικό του παιδί. Ο πατέρας είναι πάντα εκεί για να τον στηρίξει, όπως και μερικά μπολ με Quaker. Η ταινία γυρίστηκε από την Aftersun σε σκηνοθεσία της Charlotte Wells.

Η longform εκδοχή της διαφήμισης έχει προσαρμοστεί για τις τοπικές αγορές σε όλο τον κόσμο ώστε να ταιριάζει καλύτερα στις τελετουργίες και τις συνήθειες των καταναλωτών σε αυτές τις αγορές.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα