Τέσσερις οι βασικοί άξονες του στρατηγικού σχεδιασμού της ΕΡΤ

Ειδήσεις για τον στρατηγικό σχεδιασμό της ΕΡΤ και τα μεγάλα τηλεοπτικά events της δημόσιας τηλεόρασης, την τρέχουσα και τη νέα σεζόν, περιλάμβανε η συνάντηση ενημέρωσης στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής, χθες Τετάρτη 27 Μαρτίου.

O Πρόεδρος της ΕΡΤ, Κωνσταντίνος Ζούλας και η Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΕΡΤ,

Κατερίνα Κασκανιώτη, παρουσίασαν στους εκπροσώπους των ΜΜΕ, τα νέα projects που σχεδιάζονται στην εταιρεία αλλά και τα τηλεοπτικά ραντεβού με το κοινό στα γραμμικά κανάλια και στο ERTFlix. Μεταξύ άλλων, ο Κ. Ζούλας σημείωσε πως στο ενημερωτικό κανάλι εντάσσεται ένα εντελώς διαφορετικό δελτίο ειδήσεων, που θα είναι αποκλειστικά σχεδιασμένο για social media και θα μεταδίδεται καθημερινά, τόσο από το Instagram όσο και από το TikTok.

Επιπλέον, από την 1η Απριλίου, το ΕΡΤNews θα «πετάει» με τις πτήσεις της Aegean, μεταδίδοντας τρία δελτία ειδήσεων, διαθέσιμα και στη νοηματική γλώσσα. Από την πλευρά της, η Κ. Κασκανιώτη, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στους τέσσερις βασικούς άξονες του στρατηγικού σχεδιασμού της επόμενης τετραετίας: Καθολική Υπηρεσία, Διακριτός Ρόλος, Τεχνολογική αναβάθμιση και Λειτουργικός Μετασχηματισμός.

Keywords
Τυχαία Θέματα