Τι φέρνει το AI Act για τις εταιρείες επικοινωνίας;

Ενημέρωση για την επικείμενη νομοθεσία της ΕΕ για την τεχνητή νοημοσύνη, το AI Act, προώθησε στα μέλη της η European Association of Communication Agencies (EACA), με επισημάνσεις για τις εταιρείες επικοινωνίας. Υπενθυμίζεται ότι το πρωί του Σαββάτου, τα θεσμικά όργανα της ΕΕ κατέληξαν σε πολιτική συμφωνία για το το AI Act, η οποία θα εφαρμοστεί σύντομα σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ.

Τι σημαίνει το AI Act για τα agencies;
Οι διαφημιστικές δραστηριότητες

δεν εμπίπτουν άμεσα στο πεδίο εφαρμογής του AI Act, ωστόσο, συγκεκριμένες δραστηριότητες είναι πιθανό να εμπίπτουν έμμεσα στο πεδίο εφαρμογής, ανάλογα με την περίπτωση χρήσης. Ορισμένες από αυτές τις πιθανότητες περιλαμβάνουν την αυτοματοποιημένη αλληλεπίδραση με ανθρώπους, όπως τα chatbots, την ανίχνευση συναισθημάτων ή την αυτοματοποιημένη κατηγοριοποίηση σε μια διαδικασία λήψης αποφάσεων με βάση βιομετρικά δεδομένα. Αυτές είναι πιθανόν να εμπίπτουν σε αυστηρότερες απαιτήσεις διαφάνειας. Οι απαιτήσεις αυτές είναι πιθανό να ισχύουν για τους οργανισμούς σε δύο διαφορετικά επίπεδα:

Κατά την ανάπτυξη μοντέλων ΤΝ ή την προσαρμογή μοντέλων ΤΝ από πάροχο σε συγκεκριμένη περίπτωση χρήσης που εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της Πράξης (π.χ. GPT 4). Στο πλαίσιο αυτό, ένας οργανισμός θα πρέπει να συμμορφώνεται, εάν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της Πράξης, με τις απαιτήσεις που ισχύουν για τους παρόχους συστημάτων ΤΝ. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι δημιουργοί μοντέλων θα πρέπει να παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.Όταν εμφανίζεται μια διαφήμιση ή κατά τη διάρκεια της αλληλεπίδρασης με έναν χρήστη: Όταν χρησιμοποιούνται συστήματα ΤΝ, όπως chatbots, οι χρήστες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι αλληλεπιδρούν με μια μηχανή.

Το περιεχόμενο ΤΝ θα πρέπει να επισημαίνεται ως τέτοιο και οι χρήστες πρέπει να ενημερώνονται όταν χρησιμοποιούνται συστήματα βιομετρικής κατηγοριοποίησης ή αναγνώρισης συναισθημάτων. Επιπλέον, οι πάροχοι θα πρέπει να σχεδιάζουν τα συστήματα με τρόπο ώστε το συνθετικό περιεχόμενο ήχου, βίντεο, κειμένου και εικόνων να επισημαίνεται σε μορφή αναγνώσιμη από τη μηχανή και να μπορεί να ανιχνευθεί ως τεχνητά παραγόμενο ή χειραγωγημένο. Είναι πιθανό ότι στις περισσότερες περιπτώσεις οι πλατφόρμες στις οποίες προβάλλονται οι διαφημίσεις θα είναι υπεύθυνες για τη συμμόρφωση με τις εν λόγω ειδικότερες απαιτήσεις διαφάνειας και θα δημιουργήσουν την υποδομή για την προβολή των απαιτήσεων διαφάνειας στους χρήστες, ωστόσο, οι οργανισμοί θα πρέπει να εξορθολογίσουν τις ανάγκες συμμόρφωσης ανάλογα με τις περιπτώσεις χρήσης, ώστε να διασφαλιστεί η συνολική συμμόρφωση με το AI Act σε όλα τα διαφημιστικά μέσα.

Keywords
Τυχαία Θέματα