Το 2023, χρονιά ανάπτυξης για την επισκεψιμότητα της Αθήνας
16:37 23/2/2024
- Πηγή: Marketing Week
Χρονιά ανάπτυξης για την επισκεψιμότητα της Αθήνας ήταν το 2023, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της «Ετήσιας Έρευνας Ικανοποίησης Επισκεπτών» από την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ) σε συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) και την GBR Consulting.
Στις Βασικές τάσεις δε, περιλαμβάνονται η επέκταση στους μήνες εκτός αιχμής, καθώς και η ένταξη του παραλιακού μετώπου και των νησιών στην αθηναϊκή εμπειρία.
Τα συμπεράσματα της έρευνας του 2023, παρουσιάσθηκαν και αναλύθηκαν από τους επικεφαλής της Έρευνας, Stefan Merkenhof, Managing Consultant GBR Consulting και Μαριπόλα Κώτση, Τομεάρχη Έρευνας Αγοράς ΔΑΑ κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στις 21 Φεβρουαρίου, στο «The Golden Age Hotel of Athens».
Keywords
αθηνα, δαα, golden, hotel, athens, αποτελεσματα δημοτικων εκλογων 2010, εκλογες 2010 αποτελεσματα , αποτελεσματα, δαα, μηνες, ενωση, golden, hotel
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Πέθανε ο λυράρης Γιώργος Στιβακτάκης
- Απεργία ΑΔΕΔΥ: Πώς θα λειτουργήσουν τα ΜΜΜ στις 28 Φεβρουαρίου
- Voucher αγοράς και διασύνδεσης POS: 4 ερωτήσεις-απαντήσεις από την ΑΑΔΕ
- Κόκκαλης σε κυβέρνηση: Ποια είναι η πολιτική σας για τη λειτουργία μονάδων μυδοκαλλιέργειας στην Αλεξανδρινή;
- 24ωρη απεργία από τους σιδηροδρομικούς (ΠΟΣ – ΜΣΤ) στις 28 Φεβρουαρίου
- ΤτΕ : Πτώση στα πραγματικά επιτόκια
- Εκπτώσεις στα ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τους προσωρινούς αναπληρωτές
- Ο χώρος που πρέπει να βρίσκονται οι αγρότες είναι τα χωράφια και όχι τα γκισέ της γραφειοκρατίας
- Aγορά και διασύνδεση POS: 4 ερωτήσεις και απαντήσεις για τη χρηματοδότηση μέσω voucher
- Νέα καμπάνια Head & Shoulders από τη Leo Burnett Greece
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Νέα καμπάνια Head & Shoulders από τη Leo Burnett Greece
- Δύο στους τρεις Έλληνες επιφυλακτικοί απέναντι στο AI
- Το 2023, χρονιά ανάπτυξης για την επισκεψιμότητα της Αθήνας
- Εγκαίνια του ανανεωμένου mega ΑΒ στο 20ό χλμ. ΝΕΟ Αθηνών Θεσσαλονίκης
- Η Epson συμμετέχει στην Ώρα της Γης 2024
- Μείωση εσόδων για τα creative agencies του WPP το 2023
- Καλές διαπροσωπικές σχέσεις και υψηλό στρες καταγράφει ο κλάδος της επικοινωνίας
- Η Nestlé αυξάνει το marketing spend της
- Επιβραβεύοντας τους κορυφαίους της επίδρασης
- Η Δημοκρατία υποψήφια στα Βρετανικά Βραβεία Τύπου
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Το 2023, χρονιά ανάπτυξης για την επισκεψιμότητα της Αθήνας
- Η Nestlé αυξάνει το marketing spend της
- Μείωση εσόδων για τα creative agencies του WPP το 2023
- Η Epson συμμετέχει στην Ώρα της Γης 2024
- Καλές διαπροσωπικές σχέσεις και υψηλό στρες καταγράφει ο κλάδος της επικοινωνίας
- H Pepsi με νέο, ανανεωμένο λογότυπο στη HORECA
- Νέα καμπάνια Head & Shoulders από τη Leo Burnett Greece
- «Good Food for Thought»: Νέα σειρά podcast από Δέλτα και pod.gr
- Η Δημοκρατία υποψήφια στα Βρετανικά Βραβεία Τύπου
- Εγκαίνια του ανανεωμένου mega ΑΒ στο 20ό χλμ. ΝΕΟ Αθηνών Θεσσαλονίκης
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Στο Κατάρ ο Κυριάκος Μητσοτάκης – Αύριο η συνάντηση με τον εμίρη Αλ Θανί
- Νέα έρευνα για ακίνητα: Ψάχνεται για μετακόμιση ένας στους τρεις Έλληνες
- Δένδιας: Η Πολεμική Αεροπορία, πυλώνας αποτροπής και προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο
- Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για να πάνε στην περιοχή τοποθέτησής τους
- ΑΑΔΕ: 4 ερωτήσεις-απαντήσεις για τη χρηματοδότηση με νoucher της αγοράς και διασύνδεσης POS
- Βέροια: Έσκαψαν σε βάθος 24 μέτρων αναζητώντας χρυσές λίρες
- Πόρισμα-καταπέλτης για το δυστύχημα στα Τέμπη
- Επιστημονικός θησαυρός εντοπίστηκε στα βάθη του Ειρηνικού (βίντεο)
- Δημοσιεύτηκε η προκήρυξη για προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Γερμανικός Τύπος: Αναξιόπιστα τα στοιχεία για τον τουρκικό πληθωρισμό;