Το Pinterest εγκαινιάζει διαφημιστική συνεργασία με την Google

Τη διαφημιστική συνεργασία του με την Google εγκαινιάζει το Pinterest με σκοπό την ενίσχυση των διαφημιστικών του εσόδων. Η συνεργασία καθιστά την Google ως τον δεύτερο third-party διαφημιστικό συνεργάτη της πλατφόρμας, μετά από την πολυετή συνεργασία την οποία έχει συνάψει από πέρυσι το Pinterest με την Amazon.

Με

τον τρόπο αυτόν, οι διαφημίσεις θα προβάλλονται στο Pinterest μέσω του Ad Manager της Google, κατευθύνοντας τους χρήστες να ολοκληρώνουν τις αγορές τους απευθείας μέσω της πλατφόρμας, όταν θα συναντούν μια σχετική διαφήμιση.

Στους διαφημιζομένους οι οποίοι αξιοποιούν το Google Ads για να «τρέξουν» τις καμπάνιες τους, η συνεργασία προσφέρει τη δυνατότητα να διευρύνουν το reach και να αλληλεπιδράσουν με την ενεργή, υψηλής ποιότητας βάση πελατών του Pinterest, ευελπιστώντας να βελτιώσουν τα conversions και να αυξήσουν το ROI. Όπως και με την Amazon, η ενσωμάτωση της Google αναμένεται ότι θα ολοκληρωθεί σταδιακά σε βάθος αρκετών τριμήνων, με την ανάπτυξή της να έχει ξεκινήσει ήδη πριν κάποιες εβδομάδες.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα