H Volvo επικρίνει την στρατηγική εκπομπών CO2 της ΕΕ


Η Volvo μέσω του CEO της Stephan Jacoby δήλωσε ότι ο στόχος της ΕΕ να μειώσει περαιτέρω τις εκπομπές CO2 αλλά και να προωθήσει την ηλεκτροκίνηση σε όλη την Ευρώπη είναι λάθος. Ο Jacoby πιστεύει ότι η έλλειψη κινήτρου συνεκτικής στρατηγικής και οι υπερβολικά αισιόδοξοι στόχοι της EE, δεν θα έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Το υψηλό στόχος των υβριδικών και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποτρέπουν τους κατοίκους της Ευρώπης να προχωρήσουν σε μια αγορά τέτοιων αυτοκινήτων.

Ο

ισχυρός άνδρας της Σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας δήλωσε ότι η Volvo καλεί την EE να δώσει κίνητρα στις αυτοκινητοβιομηχανίες και να υποστηρίξει περαιτέρω την έρευνα και την ανάπτυξη, προσθέτοντας ότι αν δεν συμβεί αυτό, οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες. Σε βάθος χρόνου η κίνηση θέτει σε κίνδυνο την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας και τις θέσεις εργασίας στην Ευρώπη. Συμπλήρωσε η Λευκή Βίβλος της Επιτροπής για τις μεταφορές, η οποία έχει θέσει ως στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 60% μέχρι το 2050, ημερομηνία όπου πρέπει να καταργηθούν πλήρως τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, θα πρέπει να καταργηθεί εντελώς, αφού δεν είναι ρεαλιστικό.

Πέρυσι πουλήθηκαν λιγότερο από 50.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως που αντιστοιχεί στο 0.1% των παγκόσμιων συνολικών πωλήσεων. Ως εκ τούτου, η εκτίμηση της EE ότι οι πωλήσεις των υβριδικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων θα αυξηθεί στο 30% έως το 2030, δεν έχει καμία επαφή με τη πραγματικότητα.

Ο Jacoby συμπλήρωσε ότι η Volvo συνεχίζει την ανάπτυξη του V60 Plug-in Hybrid και την περιορισμένη παραγωγή του C30 EV. Ολοκλήρωσε λέγοντας ότι ένα υβριδικό κοστίζει γύρω στις 50.000 ευρώ στην Ευρώπη και αν η ΕΕ θέλει να δώσει κίνητρα για την αγορά τους, τότε θα πρέπει να προχωρήσει σε φορολογικές μειώσεις όπως συμβαίνει στην Αμερική ή να δώσει αρκετά δις ευρώ όπως έχει κάνει η Κινεζική κυβέρνηση, η οποία έχει δώσει κοντά στα 11.5 δις ευρώ στις τοπικές εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες ώστε να χρηματοδοτήσουν τον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης των ηλεκτροκινητήρων.

Τέλος η Volvo υπέγραψε συμφωνία με τον παίκτη του NBA Jeremy Lin ώστε να γίνει παγκόσμιος πρεσβευτής της, με την κίνηση να είναι μέρος του στόχου των 800.000 πωλήσεων έως το 2020. Ο Κινέζος παίκτης θα κάνει του ομοεθνής του να δούμε με καλύτερο μάτι τα αυτοκίνητα της Volvo, ενώ και οι 664.000 followers στο Twitter του, είναι ένα καλό νούμερο προώθησης διαφήμισης.


Διαβάστε Περισσότερα »

Keywords
Τυχαία Θέματα