Paliria: «Πιάνει» τα 100 εκατ. τζίρο το 2023 – Πλάνα περαιτέρω διεθνοποίησης και ανάπτυξης της Τσαμπάσης

Τα φράγμα των 100 εκατ. ευρώ σε τζίρο ετοιμάζεται να «σπάσει» φέτος η Paliria μία σημαντική αύξηση αν αναλογιστεί κανείς ότι πέρυσι είχε πωλήσεις 76 εκατ. ευρώ.

Στην επίδοση αυτή αναμένεται να δώσει μεγάλη ώθηση η περσινή εξαγορά της εταιρείας κατεψυγμένης ζύμης Τσαμπάσης η οποία έχει κύκλο εργασιών γύρω στα 17 εκατ. ευρώ.

Επίσης στα 17 εκατ. ευρώ ανέρχονται και οι επενδύσεις της Paliria για τη διετία 2023-4 με στόχο την επέκταση των εργασιών της Τσαμπάσης αλλά και την τόνωση των εξαγωγών των προϊόντων της σε νέες

αγορές.

Σύμφωνα μάλιστα με τον πρόεδρο της εταιρείας, Κωνσταντίνο Σουλιώτη, το βάρος θα πέσει στην εξέλιξη της Τσαμπάσης για το επόμενο διάστημα καθώς δεν υπάρχει στον ορίζοντα της Paliria κάποια άλλη εξαγορά. Ένας από τους στόχους είναι η Τσαμπάσης να αποκτήσει δραστηριότητα στη λιανική και στο food service στο εξωτερικό καθώς μέχρι σήμερα είχε μόνο Β2Β δραστηριότητα.

Πάντως χαρακτηριστικό της εξωστρέφειας της Paliria είναι ότι το 65% του τζίρου της προέρχεται από προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που παρασκευάζει για λογαριασμό αλυσίδων σούπερ μάρκετ σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Μεταξύ άλλων, η εταιρεία παράγει το σύνολο των φασολιών γίγαντες που πωλούνται με ιδιωτική ετικέτα της Lidl στην Ευρώπη, ενώ σημαντική συνεργασία υπάρχει και με την Aldi, καθώς και με μεγάλη αμερικανική αλυσίδα.

Όμως και στο κομμάτι των branded προϊόντων, η ελληνική εταιρεία έχει διευρύνει το πελατολόγιο της φέτος, μπαίνοντας μεταξύ άλλων και στα ράφια του αμερικανικού retail κολοσσού Walmart.

Επίσης η εταιρεία κατέχει, αυτή τη στιγμή την πρώτη θέση στην παραγωγή ντολμά παγκοσμίως σε όγκο και αξία, με κύριους ανταγωνιστές εταιρείες από Σαουδική Αραβία και Τουρκία.

Διαθέτει επτά εργοστάσια, σε Ελλάδα, Ιορδανία, Βουλγαρία και Κίνα με την παραγωγή να αγγίζει τα 1,6 εκατ. κομμάτια ντολμάδων, ενώ στις μονάδες της εργάζονται 1600 άτομα.

Επιπλέον, η Paliria εξάγει σήμερα τα προϊόντα της, (ντολμάδες, όσπρια) κλπ σε περίπου 60 χώρες ανά τον κόσμο, σε ΗΠΑ, Αυστραλία, Ευρώπη και Μέση Ανατολή και στοχεύει να αναπτύξει ακόμα περισσότερο τους τρεις πυλώνες της που είναι το ‘’ξηρό φορτίο’’ (κονσέρβες ντολμά και οσπρίων), τα προϊόντα ψυγείου (έτοιμα γεύματα τύπου ’μουσακά, παστίτσιο κλπ), αλλά και το κομμάτι των κατεψυγμένων πιτών με συνδυασμούς από όλη την Ελλάδα.

Στόχος της εταιρείας για την επόμενη πενταετία, σύμφωνα με τη διοίκηση είναι η Paliria να αναπτύσσεται με ρυθμό τουλάχιστον 10% ετησίως.

Στην επίτευξη του στόχου αυτού θα συνεισφέρουν οι επενδύσεις συνολικού ύψους 17 εκατομμυρίων ευρώ που υλοποιεί η διοίκηση της εταιρείας φέτος και το 2024, μέρος των οποίων προορίζεται για την περαιτέρω ανάπτυξη της Τσαμπάσης, στην οποία όπως αναφέρεται και παραπάνω η Paliria ποντάρει πολλά για τη μελλοντική της εξέλιξη. 

Διαβάστε επίσης

Στρατηγική συνεργασία Alpha Bank και Unicredit – Προσφορά για το ποσοστό 9% του ΤΧΣ

Σε αποκλειστικές συζητήσεις με Curry’s η ΔΕΗ για την Κωτσόβολος

Αγορά μπύρας: Deals, επενδύσεις και νέα προϊόντα αλλάζουν το τοπίο – Πώς εξελίσσεται η χρονιά για τον κλάδο

Keywords
Τυχαία Θέματα
Paliria, Πιάνει, 100, 2023 – Πλάνα, Τσαμπάσης,Paliria, pianei, 100, 2023 – plana, tsabasis