Οι άγνωστες τρύπες που κρύβονται στην Κακιά Σκάλα – Πώς σχετίζονται με τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο

Δεκάδες είναι οι οδηγοί που διασχίζουν καθημερινά την Παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, αλλά ελάχιστοι γνωρίζουν ότι διασχίζουν ένα τμήμα που αποτελεί ζώσα μνήμη της γερμανικής κατοχής.

Πρόκειται για τα αθέατα πολυβολεία στο ύψος της Κακιάς Σκάλας που είναι συγκεντρωμένα σε μια απόσταση περίπου 880 μέτρων μεταξύ της παλιάς γραμμής σιδηροδρομικής γραμμής και της παλιάς Εθνικής Οδού.

Το κουβάρι της ιστορίας των πολυβολείων ξετυλίχθηκε σε ένα ενδιαφέρον βίντεο του Up Stories σε συνεργασία με τον Μιχάλη Μίλλερ και τον

Γιώργο Τσάκα, Εφ. Υπολοχαγό του Ελληνικού στρατού και ιδρυτή της Railbiking in Greece, ο οποίος έφερε στο φως κάποιες άγνωστες σε πολλούς πτυχές της ιστορίας.

Τα πολυβολεία χτίστηκαν όταν η χώρα κατακτήθηκε από τους Γερμανο-Ιταλούς, μέσω της καταναγκαστικής εργασίας των κατοίκων των Μεγάρων, και είχαν ως στόχο να θωρακίσουν στρατηγικής σημασίας υποδομές, συμπεριλαμβανομένου του σιδηροδρόμου.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το 1941 δεν υπήρχε η παλαιά Ε.Ο., αλλά μόλις μισή λωρίδα δρόμου. Για τη μετακίνηση, λοιπόν, μεταξύ των πόλεων φρόντιζε ο σιδηρόδρομος, ο οποίος διέσχιζε την απόκρημνη περιοχή της Κακιάς Σκάλας.

Διαβάστε επίσης:

Γιώργος Γραμματικάκης: Σε κλίμα συγκίνησης το τελευταίο αντίο στον σπουδαίο επιστήμονα

Θεσσαλονίκη: Συγκλονίζει ο σύντροφος της 24χρονης – «Καλύτερα να πέθαινα εγώ, όχι εκείνη»

Πέθανε ο διακεκριμένος αρχαιολόγος Πέτρος Θέμελης, «αρχιτέκτονας» της ανασκαφής της αρχαίας Μεσσήνης

Keywords
Τυχαία Θέματα