Kingdoms of Amalur: Reckoning - Must Play Μαρτίου '12

11:04 3/3/2012 - Πηγή: i-TECH4U

Επικές μάχες σε έναν high fantasy κόσμο.

Η αλήθεια είναι ότι οποιοδήποτε action RPG κυκλοφορεί αυτές τις μέρες, είναι καταδικασμένο να συγκρίνεται με το Skyrim. Έχει περάσει καιρός από τότε που το έπος της Bethesda έχει βγει στην αγορά, όμως ο τεράστιος κόσμος του, παρά τα πολλά τεχνικά προβλήματα, έχουν κρατήσει για πολύ καιρό απασχολημένους τους φαν των RPGs. Εξάλλου η ίδια η Big

Huge Games, εταιρεία ανάπτυξης του Reckoning, είχε εκφράσει ανοικτά αυτή την ανησυχία δια στόματος του Ian Frazier, lead designer του παιχνιδιού, λίγο καιρό πριν ο τίτλος βρεθεί στα ράφια των καταστημάτων. Όμως τελικά πρόκειται για δύο τελείως διαφορετικά παιχνίδια.

 

DREAM TEAM

Το Reckoning είναι ένα καθαρόαιμο RPG δράσης τοποθετημένο σε έναν φανταστικό κόσμο, ο οποίος είναι προϊόν συνεργασίας τριών πολύ μεγάλων ονομάτων. Ο γνωστός συγγραφέας φαντασίας R.A Salvatore, ο σχεδιαστής κόμικς και παιχνιδιών Todd McFarlane και ο δημιουργός των Morrowind και Oblivion Ken Rolston, «πάντρεψαν» τα μυαλά τους και τη δημιουργικότητά τους για να γεννηθούν τα βασίλεια του Amalur. Η ιστορία του παιχνιδιού ξεκινά με ένα πρωτότυπο τρόπο, και καθώς ο χαρακτήρας σου βρίσκεται νεκρός πάνω σε ένα κάρο, από την συζήτηση αυτών που σε μεταφέρουν ουσιαστικά διαμορφώνεις το class, το patron bonus, και την εμφάνισή σου. Αφού σε πετάξουν σε ένα λόφο από πτώματα, ως δια μαγείας ξυπνάς και πλέον τα δεσμά της μοίρας δεν ισχύουν για σένα, αφού είσαι ο μόνος που μπορεί να αλλάξει το μέλλον. Στην πορεία και καθώς ξεδιπλώνεται η ιστορία ανακαλύπτεις περισσότερα για τον εαυτό σου, αφού σου δίνεται η ευκαιρία να συνομιλήσεις με πολλούς από τους κατοίκους, αλλά και να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου διαβάζοντας τα διάφορα βιβλία που βρίσκεις. Σε γενικές γραμμές η ιστορία είναι πλούσια, όμως είναι περιγραφική του κόσμου του Amalur, αφού ακούς μεν πολλά, βιώνεις όμως ελάχιστα από αυτά.

 

RECKONING VS SKYRIM VS FABLE

Πολύ εύκολα διαπιστώνει κανείς πώς το Reckoning δεν έχει καμία σχέση με το Skyrim. Ούτε εικαστικά, ούτε στο gameplay. Είναι πολύ πιο γρήγορο με σαφώς περισσότερη δράση, και στο μυαλό μας έρχεται το Fable, με το οποίο και συγγενεύει στους περισσότερους τομείς. Όπως είπαμε η ιστορία υπάρχει, όμως τελικά δεν συγκινεί, αφού εν τέλει περιφέρεσαι από quest σε quest, τυπικά ως επί το πλείστον (εύρεση ατόμου, σκότωμα τέρατος κλπ). Ο κόσμος του είναι μεν ανοικτός, αλλά όχι ενιαίος, αφού υπάρχουν «περάσματα» στον τεμαχισμένο χάρτη. Τα γραφικά σε γενικές γραμμές είναι όμορφα και ζωηρά,θυμίζουν κάτι από Fable και Wow, ενώ και o ήχος του παιχνιδιού κυμαίνεται σε υψηλά στάνταρ. Με την ενασχόληση διαπιστώνεις πώς το Reckoning τελικά μπορεί να μην έχει χαρακτήρα σε ότι αφορά την ιστορία, όμως εκεί που λάμπει είναι η δράση και οι μάχες. Εντυπωσιακά όπλα που αναβαθμίζονται με crafting, combos που αποκτάς όσο ανεβαίνεις levels και φοβερά spells, σε συνδυασμό με ένα στιβαρότατο gameplay που θα ζήλευε και action τίτλος, κάνουν τις μάχες απολαυστικές, ενώ το γεγονός ότι ανακα

Keywords
Τυχαία Θέματα