Κουμής: Επιτακτική ανάγκη η προώθηση Κύπρου στον ψηφιακό χώρο
Οι δράσεις μάρκετινγκ που υλοποιεί το Υφυπουργείο Τουρισμού, είναι καθοριστικές για την προβολή της Κύπρου ως τουριστικού προορισμού, ανέφερε ο αρμόδιος Υφυπουργός Κώστας Κουμής, ο οποίος παρέστη την Παρασκευή στην παρουσίαση αποτελεσμάτων ψηφιακής εκστρατείας για την προώθηση του προορισμού της Πάφου. Η προώθηση της Κύπρου στον ψηφιακό χώρο δεν είναι πλέον επιλογή, αλλά επιτακτική ανάγκη,
Στον χαιρετισμό του ο κ. Κουμής ανέφερε πως πρόκειται για μια πρωτοβουλία που δείχνει τους καρπούς που μπορεί να αποφέρουν οι συλλογικές, συντονισμένες προσπάθειες των εταίρων του τουρισμού και η αγαστή συνεργασία μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Ως Υφυπουργείο Τουρισμού, συνέχισε «χαιρετίζουμε αυτή την πρωτοβουλία».
Εξέφρασε ικανοποίηση για το ότι η πόλη και η επαρχία Πάφου έχουν προχωρήσει σε τέτοιου είδους πρωτοβουλίες και εκστρατείες και ευχήθηκε να συνεχιστούν και στις άλλες επαρχίες, αφού, όπως είπε, προκύπτουν θετικά αποτελέσματα για τον τουρισμό.
Επιπρόσθετα στον χαιρετισμό του ο κ. Κουμής σημείωσε πως για την Κυβέρνηση Νίκου Χριστοδουλίδη η επένδυση στον ψηφιακό μετασχηματισμό αποτελεί προτεραιότητα ενώ είπε ότι ως Υφυπουργείο Τουρισμού εργάζονται εντατικά προς αυτή την κατεύθυνση.
Απόδειξη αυτού, συνέχισε «είναι το γεγονός ότι τόσο το σχέδιο χορηγιών για αναβάθμιση των χώρων εστίασης και καταστημάτων πώλησης παραδοσιακών προϊόντων, όσο και το σχέδιο χορηγιών για τη δημιουργία και εμπλουτισμό εγκαταστάσεων υγείας και ευεξίας που απευθύνεται στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, συμπεριλαμβάνουν, ως επιλέξιμες δαπάνες, δράσεις που προωθούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό».
Συνεχάρη την ΕΤΑΠ Πάφου που είναι «πρωτοπόρος» στο ψηφιακό μάρκετινγκ, σημειώνοντας παράλληλα πως δεν είναι τυχαίο το ότι η Πάφος έχει ψηφιστεί ως Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα έξυπνου τουρισμού.
Ο Πρόεδρος της ΕΤΑΠ, Κυριάκος Δρουσιώτης, ανέφερε σε δηλώσεις του πως πρόκειται για μια συνέργεια του ιδιωτικού τομέα μαζί με την Πολιτεία, η οποία έχει επιφέρει πολύ καινοτόμα αποτελέσματα. Προσδοκώ, συνέχισε, ότι από τον Φεβρουάριο του 2024 θα ξεκινήσει εκ νέου η εκστρατεία για να αποπερατωθεί τον Δεκέμβριο του 2024.
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Πάφου, Ευριπίδης Λοϊζίδης, είπε ότι έχουν διαθέσει πολύ υψηλά κονδύλια για το marketing, σημειώνοντας τη σημασία του για την τουριστική βιομηχανία. «Είμαστε η μόνη επαρχία που το κάνει αυτό το πράγμα» είπε, σημειώνοντας πως έχουν δει αρκετά καλά αποτελέσματα. Επιπρόσθετα ο κ. Λοϊζίδης ανέφερε πως οι ξενοδόχοι έχουν συνεισφέρει για την ψηφιακή εκστρατεία πέραν του 50% της καμπάνιας αυτής, που αντιστοιχεί σε 120 χιλιάδες ευρώ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΤΑΠ, μέσα στα πλαίσια των προσπαθειών του ιδιωτικού τομέα και της πολιτείας για ανάκαμψη του τουρισμού, με πρωτοβουλία του ΠΑΣΥΞΕ Πάφου και την στήριξη των ξενοδόχων της επαρχίας, της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου, της Ηermes airports και της Ελληνικής Τράπεζας, έγινε εφικτό η συγκέντρωση του ποσού των €200.000 για την διεκπεραίωση ψηφιακής εκστρατείας για προώθηση του προορισμού της Πάφου σε διάφορες χώρες.
«Για τρίτη φορά στα χρονικά της Κύπρου σχεδιάζεται και εκτελείται μια τέτοια ενέργεια προώθησης ενός Τουριστικού προορισμού βάση της ανάλυσης και διαρκούς αξιολόγησης ταξιδιωτικών δεδομένων μέσα από την αξιοποίηση της Sojern, της μεγαλύτερης Travel Data Marketing Engine παγκοσμίως» προστίθεται. Όπως αναφέρεται, με την χρήση προηγμένης αλγοριθμικής τεχνολογίας «εντοπίζεται» διαδικτυακά το ενδιαφέρον πιθανών επισκεπτών για την Κύπρο/Πάφο καθώς και σε ανταγωνιστικούς προορισμούς και στοχευμένα αποστέλλεται το προωθητικό μήνυμα στους δυνητικούς επισκέπτες.
Επιπρόσθετα σημειώνεται, έγινε χρήση του YouTube χρησιμοποιώντας για δεύτερη φορά το Channel Factory, μια πλατφόρμα που διασφαλίζει ότι η προβολή του προορισμού γίνεται σε ασφαλές περιβάλλον, συμπληρώνεται. Ειδικά για τις αγορές της Γερμανίας και Γαλλίας, όπως αναφέρεται, αξιοποιήθηκε για δεύτερη φορά η πλατφόρμα Εxit Bee.
Σημειώνεται ότι η εν λόγω εκστρατεία άρχισε τον Μάιο 2023, κορυφώθηκε τους καλοκαιρινούς μήνες εκτός Αυγούστου και ολοκληρώθηκε στα μέσα Οκτωβρίου ενώ επεκτείνεται τώρα μέχρι και τα μέσα Δεκεμβρίου 2023.
Επισημαίνεται πως για αποτελεσματικότερη στόχευση, έχουν δημιουργηθεί σωρεία νέων προωθητικών μηνυμάτων που παρουσιάζουν τον προορισμό “Πάφος” με απώτερο στόχο να προβληθεί η ποικιλία του τουριστικού προϊόντος και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα σε ολόκληρη την επαρχία.
Η εκστρατεία «έχει υπερκαλύψει τους στόχους της» καθώς προβλήθηκαν πέραν των 16 εκατομμυρίων διαφημίσεων στα διάφορα δημιουργικά formats σε περίπου 7,5 εκατομμύρια μοναδικών πιθανών επισκεπτών, ενώ 4,5 εκ. αποδέκτες του βίντεο μηνύματος ολοκλήρωσαν πλήρως την θέαση του, καταλήγει η ανακοίνωση.
Πηγή: ΚΥΠΕ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- Νέο βίντεο από την επίθεση που δέχτηκε ο Βασίλης Τερλέγκας – Χαμός στο νυχτερινό κέντρο
- «Κυκλοφορεί ελεύθερος, δεν του πήραν ούτε το δίπλωμα»: Ξεσπά η μητέρα του Αδαμάντιου Μάντη για τον οδηγό που τον παρέσυρε
- Ο CEO της Lacoste μίλησε άσχημα για τον Στέφανο Τσιτσιπά και η οικογένεια του τένις υπερασπίστηκε τον Έλληνα πρωταθλητή
- Τι λέει η Ιωάννα Μαλεσκου για την πρώτη της αντίδραση για την πρόταση του “Your Face Sounds Familiar
- Διήμερη δράση ευαισθητοποίησης από τις «Οικογένειες Ουράνιο Τόξο» το Σαββατοκύριακο 18-19/11
- Τα ουκρανικά στρατεύματα δημιούργησαν "αρκετά προγεφυρώματα" στην ανατολική όχθη του Δνείπερου
- Πίσω Σελίδες της 17ης Νοεμβρίου 2023
- Τα μηνύματα Κασσελάκη προς Αχτσιόγλου και Τσακαλώτο
- Κλείνουν τέσσερις σταθμοί του μετρό
- Εμβόλια χωρίς σύριγγα: Μαζική παραγωγή συσκευών με μικροεπιθέματα χρηματοδοτεί το ίδρυμα Bill & Melinda Gates
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Sigma Live
- CIFA: Τεράστιας σημασίας το νομοσχέδιο για Εταιρείες Διοίκησης
- Απάντηση στο Bloomberg για τα Eurofighters από τον συμπέθερο του Ερντογάν
- Αποσύρονται παιδικά ρούχα από την κυπριακή αγορά - Κίνδυνος για τραυματισμούς
- Η ατζέντα της επίσκεψης του Τούρκου προέδρου Ερντογάν στο Βερολίνο
- Η Φιλανδία θα τοποθετήσει φράκτες σε συνοριακά περάσματα με την Ρωσία
- Στρεβλώσεις στην Υγεία διαπιστώνει το ΑΚΕΛ, ζητά παρέμβαση με επιστολή σε ΠτΔ
- Κουμής: Επιτακτική ανάγκη η προώθηση Κύπρου στον ψηφιακό χώρο
- Διεκδικεί τη δημαρχία της Πάφου η Μαίρη Λάμπρου
- Οικογένειες Ισραηλινών ομήρων σε Ερντογάν: Είστε ο ισχυρός ηγέτης της περιοχής
- Η ανάγκη διορισμού απεσταλμένου ΓΓ ΟΗΕ στο επίκεντρο συνομιλίας ΠτΔ-Σολτς
- Τελευταία Νέα Sigma Live
- Κουμής: Επιτακτική ανάγκη η προώθηση Κύπρου στον ψηφιακό χώρο
- Αύξηση 21,1% στις αφίξεις τουριστών το πρώτο δεκάμηνο φέτος
- Μήνυμα Μητσοτάκη: Το Πολυτεχνείο φάρος για μία δημοκρατική κοινωνία
- Η Φιλανδία θα τοποθετήσει φράκτες σε συνοριακά περάσματα με την Ρωσία
- Με συνθήματα για Πολυτεχνείο και Παλαιστίνη η εκδήλωση ΠΣΕΜ
- Η ατζέντα της επίσκεψης του Τούρκου προέδρου Ερντογάν στο Βερολίνο
- Δεν γεφυρώνει το χάσμα η πρόταση του ΟΚΥπΥ, λένε οι συντεχνίες
- Διεκδικεί τη δημαρχία της Πάφου η Μαίρη Λάμπρου
- Απάντηση στο Bloomberg για τα Eurofighters από τον συμπέθερο του Ερντογάν
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Το 7ο Thessaloniki Summit για τη νέα πορεία προς την ευημερία και τη σταθερότητα της ΝA Ευρώπης
- Τι λέει η Ιωάννα Μαλεσκου για την πρώτη της αντίδραση για την πρόταση του “Your Face Sounds Familiar
- Ο συμπέθερος του Ερντογάν απαντά στο Bloomberg για τα Eurofighters: «Τα εμπάργκο σας, μάς κάνουν να εξελισσόμαστε»
- ΗΠΑ: Μπροστά στο ενδεχόμενο μιας νέας μάχης Τραμπ- Μπάιντεν, πολλοί Αμερικανοί αναζητούν έναν τρίτο υποψήφιο
- ΗΠΑ: Πολλοί Αμερικανοί ψάχνουν μια τρίτη επιλογή μπροστά στο δίλημμα Μπάιντεν ή Τραμπ- Τι έδειξε δημοσκόπηση
- Al Jazeera: Πολλοί νεκροί και τραυματίες από ισραηλινή επίθεση σε σχολείο που φιλοξενεί χιλιάδες αμάχους στη Γάζα
- Μικρούτσικος για Fipster: Προσπαθεί να “ρίξει στάχτη στα μάτια”μας – Ήταν και είναι κακοποιητική συμπεριφορά
- Παρουσιάστηκε το βιβλίο για την ιστορική επιτυχία του ΠΑΟΚ
- Σε αναζήτηση τρίτου υποψηφίου οι ψηφοφόροι στις ΗΠΑ