ANAKOINΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ

12:37 31/3/2012 - Πηγή: Olympia


Η «αιμομιξία» ΠΑΣΟΚ – ΝΔ και ΛΑΟΣ μας έφερε στο προσκήνιο τον νέο Υπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων κ. Μάκη Βορίδη. Ο αυτοαποκαλούμενος «ακτιβιστής της Δεξιάς», αφού με μια αριστοτεχνική κωλοτούμπα κατάφερε να προσγειωθεί ομαλά από τον ΛΑ.Ο.Σ. στη ΝΔ, εδραίωσε στη συνέχεια τη θέση του στο Υπουργείο Μεταφορών και άρχισε να προβάλλεται σχεδόν καθημερινά στα τηλεοπτικά ΜΜΕ.
Στο κατόρθωμά του αυτό

ασφαλώς είχε και την ανάλογη βοήθεια και αυτό αποδεικνύεται από το σχέδιο νόμου που φέρνει προσεχώς στη Βουλή για ψήφιση.
Με το νέο σχέδιο νόμου λοιπόν ο εν λόγω κύριος, εισάγει άρθρο με το οποίο απαγορεύεται
και τιμωρείται με ποινή φυλάκισης η με οποιονδήποτε τρόπο κατάληψη μέρους ή ολόκληρου του οδοστρώματος και των εγκατεστημένων σ’ αυτό σταθμών διοδίων και η παρεμπόδιση της λειτουργίας των σταθμών διοδίων με οποιονδήποτε τρόπο.
Αυτό που δεν τόλμησε στο παρελθόν να κάνει ο προκάτοχός του κ. Ρέππας, το κάνει τώρα ο «ακτιβιστής» κ. Βορίδης.
Δεν χρειάζεται βέβαια να πούμε ότι πρόκειται για μια εμετική διάταξη νόμου, η οποία θέλει να φιμώσει όλους τους πολίτες που αντιδρούν απέναντι στο παράλογο και άδικο καθεστώς των διοδίων.
Ούτε χρειάζεται να πούμε ότι το συγκεκριμένο άρθρο είναι αντισυνταγματικό, αφού παραβιάζει το κατοχυρωμένα δικαιώματα της συνδικαλιστικής ελευθερίας και της ελευθερίας έκφρασης των πολιτών, δικαιώματα τα οποία σύμφωνα με το άρθρο 25 του Συντάγματος τελούν υπό την εγγύηση του Κράτους.
Θα υπενθυμίσουμε απλά ότι όλα τα κόμματα, όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί αλλά και οι προκάτοχοί του στο Υπουργείο Μεταφορών έχουν ομολογήσει επίσημα ότι τα διόδια στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους είναι παράλογα, άδικα και ότι επιβάλλεται να γίνει επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης.
Βέβαια το συγκεκριμένο άρθρο του νόμου, που ποινικοποιεί τις διαμαρτυρίες στα διόδια, μόνο τυχαίο δεν είναι. Και αυτό γιατί έρχεται να συγκαλύψει τις αδυναμίες των ιδιωτών εργολάβων, οι οποίοι αδυνατούν οικονομικά να τελειώσουν τα έργα των αυτοκινητόδρομων, και παράλληλα χρωστούν σε προμηθευτές και εργαζόμενους εκατομμύρια ευρώ, την αδυναμία και την απροθυμία των Τραπεζών να χρηματοδοτήσουν τα έργα και τις ευθύνες του κράτους, το οποίο δεν προχώρησε έγκαιρα στις απαραίτητες απαλλοτριώσεις και γι’ αυτό χρωστά τώρα αποζημιώσεις στους εργολάβους.
Πως θα αποζημιωθούν τώρα οι εργολάβοι και οι δανείστριες Τράπεζες;
Μας το λέει το νέο νομοσχέδιο: Θα μπορούν πλέον να εισπράττονται διόδια ακόμα και εάν έχουν ολοκληρωθεί μόνο μερικά τμήματα των αυτοκινητόδρομων και μάλιστα οι τιμές θα είναι οι ανώτατα προβλεπόμενες σε κάθε σύμβαση παραχώρησης, αυτές δηλαδή που προβλέπονται κατά την ολοκλήρωση και παράδοση στην κυκλοφορία των αυτοκινητόδρομων!
Και η αύξηση των τιμών θα γίνεται με μια απλή Υπουργική απόφαση, κατά παράβαση των υπογεγραμμένων συμβάσεων, που απαιτούν την ύπαρξη νόμου ψηφισμένου από τη Βουλή.
Όλα αυτά πρακτικά σημαίνουν ότι θα έχουμε νέες αυξήσεις στα διόδια και ότι ο λαός θα κληθεί κα
Keywords
Τυχαία Θέματα