Location based Social Networks part 2: Attack of the Clones (?) – Foodspotting

15:12 19/4/2012 - Πηγή: Gugoo

Θα μπορούσα να εξετάσω διάφορους κλώνους του Foursquare για το δεύτερο μέρος των άρθρων περί LBN (Location based social Networks) όπως το Gowalla αλλά 2 παράγοντες με εμποδίζουν να το κάνω. Ο πρώτος είναι ότι το Gowalla μας άφησε χρόνους πριν από ένα μήνα περίπου και αφού το αγόρασε το Facebook (Instagram ακούς;). Ο δεύτερος έχει να κάνει με το ότι το Gowalla έκανε σχεδόν ακριβώς ότι έκανε και το Foursquare,

ειλικρινά προτιμώ να αφιερώσω το χρόνο μου σε κάτι πιο ενδιαφέρον και πιο «στοχευμένο».

Το Foodspotting ασχολείται με το φαγητό (και το ποτό) σε όλες του τις εκφάνσεις τους. Είναι μια εφαρμογή για mobile συσκευές η οποία λειτουργεί στα ίδια επίπεδα με τα περισσότερα LBN. Μπορείς να κάνεις follow ένα venue (εστιατόριο, ταβέρνα, μπαρ κλπ) ή ένα συγκεκριμένο πιάτο ή και άλλους χρήστες των οποίων τα γούστα εμπιστεύεσαι. Αντί για like, εδώ έχουμε want, tried και loved ενώ όλα τα προτεινόμενα εδέσματα συνοδεύονται από φωτογραφίες.

Σε αυτές τις φωτογραφίες βρίσκεται το clue της υπόθεσης. Είναι ο λόγος για τον οποίο έχετε κατεβάσει το app. Μπορείτε να δείτε καθαρά τι θα σας φέρουν πριν παραγγείλετε έτσι ώστε να είστε έτοιμοι και μην έχετε δικαιολογία για παράπονα στην συνέχεια. Αυτό είναι και το όπλο της συγκεκριμένης εφαρμογής αφού θεωρητικά ωθεί τους ιδιοκτήτες-μάνατζερ να παρέχουν καλής ποιότητας προϊόντα.

Πέρα από όλα τα παραπάνω το Foodspotting έχει τις λοιπές δυνατότητες που θα βρείτε και σε άλλα παρόμοια LBN, ενώ αποτελεί ένα πολύ δυνατό μέσο προβολής και προώθησης της επιχείρησης κάθε απασχολούμενου στον τομέα της εστίασης. Είναι σίγουρο ότι αρκετοί επιχειρηματίες θα έχουν ήδη προλάβει να ανεβάσουν την πιο όμορφη φωτό του κάθε πιάτου τους ώστε να προλάβουν τον απλό πολίτη που δεν έχει photoshop (αστειεύομαι προφανώς, ή μήπως όχι;). Επίσης είναι σίγουρο πως θα βρείτε και αχρείαστες φωτό ( ένα pint Guinness φαίνεται το ίδιο σε κάθε pub ωρέ!) όπως και φωτό που θα σας ανοίξουν την όρεξη (και την χοληστερίνη) με ένα απλό βλέμμα.

Όπως και να έχει, το Foodspotting αποτελεί μια εξέλιξη στα LBN. Είναι μια εξειδικευμένη μορφή κοινωνικής δικτύωσης σε κάτι πολύ στοχευμένο και απαιτεί την μεγάλη συμμέτοχη χρηστών προκειμένου να δουλέψει σωστά. Ωθεί την προώθηση και το μάρκετινγκ σε νέα επίπεδα προσφέροντας όσο το δυνατό πιο «αληθινά» δεδομένα προς εκμετάλλευση από τους ενδιαφερόμενους. Και εκεί βρίσκεται το μέλλον.

Keywords
Τυχαία Θέματα