«Άγρια επίθεση» της τηλεκριτικού Αφροδίτης Γραμμέλη ,με την προβολή του «Βαλς με 12 Θεούς» στην Ελλάδα

16:47 6/2/2013 - Πηγή: OnlyCY

Μέχρι σήμερα οι τηλεκριτικοί πετούσαν τα βέλη τους στις τουρκικές σειρές τώρα έπιασαν και τις ελληνικές.

Η Αφροδίτη Γραμμέλη σχολίασε στο Βήμα την καινούργια σειρά, «Βαλς με δώδεκα Θεούς» που πρωταγωνιστεί η Κάτια Δανδουλάκη, με τίτλο «Αδέξιες Χορογραφίες»!

Το σίριαλ αυτό είναι κυπριακής παραγωγής και ανάμεσα στους ηθοποιούς που πρωταγωνιστούν είναι και αρκετοί από την Ελλάδα. Η τηλεκριτικός σε κείμενό της στην εφημερίδα «Το Βήμα» έγραψε χαρακτηριστικά: «Όταν πρωτοακούς τους

διαλόγους πιστεύεις πως αυτό που συμβαίνει είναι πλάκα. Στη συνέχεια όμως καταλαβαίνεις πως όχι μόνο πλάκα δεν είναι αλλά κάπως έτσι εξελίσσονται όλα τα επεισόδια.

Για παράδειγμα, η βροχή, η οποία αναφέρεται συχνά-πυκνά ως ψυχοβγάλτης στη σειρά, προκαλεί σύμφωνα με τα λεγόμενα μίας εκ των πρωταγωνιστριών «ψυχοπλάκωμα». Και όχι γιατί κρύφτηκε ο ήλιος αλλά γιατί χάλασε το μαλλί. Το «Βαλς με δώδεκα θεούς» που προβάλλει από την περασμένη Δευτέρα ο ΑΝΤ1 στις 17.00, είναι μια σειρά ξεπερασμένης αισθητικής, μια σειρά με ατυχές σενάριο της Μαρίας Γεωργιάδου (βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο της Λένας Μαντά), μια σειρά που κουβαλά όλα τα λάθη της μυθοπλασίας του παρελθόντος. Πομπώδεις ερμηνείες από το σύνολο του καστ, πρόχειρα σκηνικά, υπερβολή σε μεγάλη κλίμακα και παραφωνίες καθώς μοιάζει ασύμβατο στο πλαίσιο ενός σίριαλ να μιλάνε στην ίδια σκηνή την ίδια γλώσσα με δύο ντοπιολαλιές.

Η Κάτια Δανδουλάκη, αν και εξαιρετική ερμηνεύτρια, παγιδεύτηκε στο αδύναμο σενάριο και στην «αποπνέουσα σαπουνόπερα» σκηνοθεσία και παρά τις φιλότιμες προσπάθειές της και τη μεγάλη εμπειρία της δεν κατάφερε να δώσει το δικό της στίγμα.

Ο Μάνος Παπαγιάννης προκαλεί σχεδόν γέλια, ειδικά σε σκηνές που απαιτούν συναισθήματα λύπης ή όταν κλήθηκε να ερμηνεύσει σκηνή σε κατάσταση μέθης. Στο τελευταίο ειδικά, στο πρώτο επεισόδιο, η ερμηνεία ήταν ξεκαρδιστική. Λυπηρό καθώς ο ίδιος ηθοποιός στη θεατρική παράσταση «Να ζει κανείς ή να μη ζει» είναι τουλάχιστον εξαιρετικός.

Ο δε Στράτος Τζώρτζογλου ξεπερνά τη φαντασία. Τι ακριβώς υποδύεται; Με ποια τεχνική; Αδύνατο να καταλάβει κάποιος. Αψυχολόγητα δραματικός παραπέμπει σε ερμηνεία Οιδίποδα Τυράννου σε σχολική παράσταση. Τονίζοντας δε συνεχώς τα δραματικά στοιχεία – θαρρείς και δεν αρκεί ότι «ξεχειλίζουν» από την οθόνη – υιοθετεί εκφράσεις και χειρονομίες που παραπέμπουν σε άλλες εποχές.

Συνολικά η σειρά θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σαπουνόπερα κακής ποιότητας και φυσικά έρχεται να επιβεβαιώσει αυτό που κατά κόρον γράφτηκε τις τελευταίες ημέρες για την επιλογή του ΑΝΤ1: άλλο φτώχεια και άλλο φτήνια.»

Τι απαντά η συγγραφέας Λένα Μαντά; «Δεν θα κάνω τον κριτή του κρίνοντος. Η κα Γραμμέλη είναι τηλεκριτικός απ’ ότι αντιλαμβάνομαι έχει κάθε δικαίωμα να γράφει αυτό που εκείνη πιστεύει αν και θεωρώ ότι ήταν λίγο επιθετική. Θεωρώ είναι μια έντιμη προσπάθεια η όποια ξεκίνησε από μια Κύπρο με πολύ λιγότερους τηλεθεατές απ ότι έχουμε εμείς στην Ελλάδα. Εμείς επιλεγούμε να βάζουμε στην prime time ζώνη μόνο τούρκικα και τίποτα παραπάνω» υποστηρίζει.

Η Μαρία Γεωργιάδου τόνισε πως «το σίριαλ πάει πολύ καλά. Είναι μια ανταμοιβή για μένα . Οι συντελεστές στην Κύπρο είναι περήφανοι. Η αποδοχή που έχει παρόλο που η ώρα που παίζεται είναι δύσκολη στο νεανικό κοινό πάει καλά».

Ο Μάνος Παπαγιάννης, τον οποίο επίσης σχολίασε αρνητικά η Αφροδίτη Γραμμέλη είπε πως «η κα Γραμμέλη είναι συμπαθέστατη. Διαβάζω τις κριτικές της και τις σέβομαι. Το διάβασα και εγώ αυτό θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με την κα Γραμμέλη, γιατί η μαγεία του σεναρίου είναι το ότι μπλέκει τη δραματική σκηνή με την κωμική»…

Keywords
Τυχαία Θέματα