12ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις – Χωρίς δώρο γενεθλίων!

Όλα έτοιμα για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2013 με 75 πληρώματα να παίρνουν εκκίνηση, χωρίς (δυστυχώς) τα θεαματικά αυτοκίνητα της κατηγορίας «Sporting» και με τα 60στά γενέθλια του αγώνα να περνούν βουβά με την δικαιολογία της κρίσης.

Σε πείσμα των καιρών και των οικονομικών, κυρίως, προβλημάτων το 12ο Ιστορικό Ακρόπολις ολοκληρώθηκε από την πλευρά της οργάνωσης. Μπορεί να είναι φτωχότερο (αφού λείπει η θεαματική κατηγορία Sporting) όμως παίρνει εκκίνηση. Κάτι που οι διοργανωτές θεωρούν σημαντικό.

Σε λίγες ημέρες, την Τετάρτη 15 Μαΐου,

75 πληρώματα της κατηγορίας Regularity θα πάρουν εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολις των Αθηνών, στις 18:30 το απόγευμα. Ο αγώνας του 2013 αποτελεί τον 4ο γύρο του «FIA Trophy for Historic Regularity Rallies», και παράλληλα κάθε μια από τις 3 ημέρες του προσμετρά ξεχωριστά για το αντίστοιχο Ελληνικό Πρωτάθλημα.

Όμως ειδικά φέτος που είναι τα γενέθλια των 60 ετών του Ράλλυ Ακρόπολις και η «καρδιά» των φίλων των ιστορικών ράλλυ θα χτυπούσε στους ρυθμούς του εθνικού μας αγώνα σε ολόκληρη την Ευρώπη, η διοργάνωση περιορίστηκε (για τη διαφήμισή του) σε διαφορετικές τελετές εκκίνησης (στη Βερόνα της Ιταλίας και το Βουκουρέστι της Ρουμανίας).

Οι εκκινήσεις αυτές, που διοργανώνονται σε συνεργασία με τις εθνικές λέσχες των αντίστοιχων χωρών, απλά θυμίζουν κάτι από την παράδοση του αγώνα στη δεκαετία του ’50.

Δυστυχώς δεν υπάρχει κατηγορία Sporting και δεν υπάρχει τίποτε που να κινεί το διεθνές ενδιαφέρον που θα έπρεπε να προκαλεί το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Άλλες χώρες «θα σκότωναν για να έχουν μία διοργάνωση αυτής της εμβέλειας και εμείς την περιορίζουμε.

Στις 75 συμμετοχές, που θα ξεκινήσουν τη δοκιμασία κατηγορίας Regularity περιλαμβάνονται οκτώ πληρώματα από το εξωτερικό, μεταξύ των οποίων οι Πρωταθλητές Ευρώπης του 2012 Joe Reynolds-Iain Tullie και του 2011 Michael Haber-Sebastian Haberl.

Φυσικά το παρών θα δώσουν οι Έλληνες νικητές του 2012 και πρωταθλητές Ευρώπης του 2007 Ιάσωνας Φωτόπουλος-Αριστοτέλης Γεωργίου, ο Πρωταθλητής Ελλάδος 2012 Γιώργος Κίκιζας. Ο φετινός αγώνας που έχει μήκος περίπου 800 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει τουλάχιστον 40 χρονομετρήσεις, θα είναι ιδιαίτερα αμφίρροπος, αφού πάνω από τα μισά πληρώματα που συμμετέχουν είναι ικανά για τη νίκη.

Φανταζόμασταν περισσότερο πλούσια (σε πείσμα των καιρών) την φετινή διοργάνωση. Θα θέλαμε την κατηγορία Sporting. Θα θέλαμε όλα τα αυτοκίνητα (Ελληνικών και ξένων ομάδων) που πρωταγωνίστησαν στον Εθνικό μας αγώνα να ενώνονταν με τους οδηγούς τους. Θα θέλαμε το 12ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις να είναι θέμα σε όλα τα περιοδικά και sites του εξωτερικού αλλά μάλλον κανέναν δεν ενδιαφέρει αυτό.

Keywords
Τυχαία Θέματα