Smoke on the water

Η Ferrari της θάλασσας λέγεται Ferretti. Και τώρα ανήκει και αυτή στην κινέζικη αυτοκρατορία αποδεικνύοντας πως όταν οι ωραίοι έχουν χρέη κάτι καίγεται.

Από τον Γιάννη Κωνσταντόπουλο

Ακόμα και άσχετος να είσαι με τα σκάφη, αν έχεις βρεθεί να βολτάρεις σε καμιά μαρίνα, κοντοστέκεσαι μπροστά σε ένα Ferretti. Ή και αν ακόμα δεν σου αρέσει να γυρνάς στα λιμέρια των σκαφάτων, δεν μπορεί, θα έχεις δει κανένα Riva στα περιοδικά.

Το “ταχύπλοο” με το χαρακτηριστικό ξύλινο ντεκ και το άρωμα dolce vita

είναι σαν να βλέπεις μιας Ferrari GTO τριάντα χρόνια πριν. Όμως επειδή όπως λέει και το γνωστό άσμα οι ωραίοι έχουν χρέη, η Ferretti πιεσμένη από μεγάλα δάνεια, ήρθε και η κρίση και απόγινε το πράγμα, αναγκάστηκε να παραχωρήσει το 75% των μετοχών της στην κινέζικων συμφερόντων shangong Heavy Industries. Με 8 συνολικά brands κάτω από το λογότυπο Ferretti (Yachts, Pershing, Bertram, Riva, Mochi Craft, CRN και Ferretti Custom Line) και με άλλα τόσα ναυπηγεία μιλάμε για μια κολοσσιαία μπίζνα όπου μέσα είναι και η Royal Bank of Scotland με ποσοστό 12.5%.

Αν έχεις ανησυχίες μέσα στην κρίση για το πώς θα συνεχίσει να είναι το σκάφος των ονείρων σου, όπου θα πίνεις shaken, not stirred το ποτό σου με τα θηλυκά που βλέπεις να λιάζονται στο deck και λευκούς καναπέδες, μπορείς να κοιμάσαι ήσυχος καθώς η Ferretti θα συνεχίσει να έχει το management, τα γραφεία και την παραγωγή της Ferrari του αλμυρού νερού στη φυσική της έδρα. Στην Ιταλία. Έστω, με λίγο κινέζικο αξάν.

Διαβάστε ακόμα:

* Ο Ζιντάν δεν φοβάται το κρύο νερό

* Η ενηλικίωση της Boxster (vid)

* Αγαπημένο μου ημερολόγιο

Keywords
Τυχαία Θέματα