Γ. Καμίνης: Φέρνουμε τον Δήμο κοντά στο δημότη

Την εκκίνηση λειτουργίας του θεσμού των Σημείων Εξυπηρέτησης του Δημότη έδωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, εγκαινιάζοντας το ΣΕΔ που αρχίζει να λειτουργεί στη Δημοτική Αγορά της Κυψέλης, ανοίγοντας παράλληλα τη νέα εποχή για το ιστορικό κτίριο.

«Όλοι μαζί εγκαινιάζουμε σήμερα, μια νέα εποχή στις σχέσεις του Δημότη με το δήμο Αθηναίων» τόνισε ο κ. Καμίνης

σημειώνοντας ότι «με επίγνωση και ευαισθησία για τις ανάγκες των πολιτών της Αθήνας, που καθημερινά ταλαιπωρούνται από την γραφειοκρατία, την αδιαφάνεια, και αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στις συναλλαγές τους με την πολιτεία, επιχειρούμε τώρα τη μεγάλη καινοτομία : φέρνουμε τον Δήμο κοντά στο δημότη. Πρόκειται για τη σπουδαιότερη αλλαγή στη λειτουργία του Δήμου Αθηναίων, εδώ και δεκαετίες, και το πρώτο μεγάλο βήμα για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, που θα εξορθολογίζει τη διοίκηση, θα διασφαλίζει την αξιοκρατία και θα συμβάλει στην ουσιαστική αποκέντρωση».

»Στόχος για το Δήμο Αθηναίων είναι να αποτελεί μια πολιτική σταθερά για όλους τους κατοίκους της πόλης μία σταθερά ανάπτυξης, ασφάλειας και εκσυγχρονισμού» τόνισε ο δήμαρχος Αθηναίων, επισημαίνοντας ότι «για το λόγο αυτο βρίσκεται σε ανοικτό διάλογο με τους πολίτες της Αθήνας, για τη βελτίωση της καθημερινότητας τους, την επίλυση των προβλημάτων τους, και την αναβάθμιση της πόλης».

Τα 7 Σημεία Εξυπηρέτησης του Δημότη, εγκατεστημένα σε κάθε μία από τις 7 Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου Αθηναίων, αφορούν αμιγώς σε υπηρεσίες του Δήμου και όχι σε υπηρεσίες του κεντρικού κράτους, και βρίσκονται στα γραφεία των Δημοτικών Κοινοτήτων. Εξαίρεση αποτελεί το ΣΕΔ της 6ης Κοινότητας, που στεγάζεται στον ανακαινισμένο χώρο της Δημοτικής Αγοράς της Κυψέλης.

«Κάθε δημότης της Αθήνας, να διεκπεραιώνει από τη γειτονιά του, 154 διαφορετικές εργασίες, που αφορούν στις διευθύνσεις της Δημοτικής Αστυνομίας, της Διοίκησης και Αποκέντρωσης, της Αστικής Κατάστασης, του Εμπορίου και της Ανάπτυξης, των Κοινόχρηστων Χώρων, των Δημοτικών Προσόδων, της Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Υγείας» δήλωσε ο γενικός γραμματέας του δήμου Αθηναίων, κ. Θεόδωρος Λιβάνιος.

Ο αντιδήμαρχος Ενδοδημοτικής Αποκέντρωσης, κ. Επαμεινώνδας Λαμπρακάκης, ανέφερε ότι «ο δημότης θα μπορεί να απευθύνεται στα ΣΕΔ για τα προνοιακά επιδόματα, για έκδοση κάρτας δακτυλίου και θέσης ελεγχόμενης στάθμευσης, για χρήση κοινόχρηστων χώρων ή έκδοση άδειας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, για άδεια λειτουργίας παιδότοπου ή μονάδα προσχολικής ηλικίας, για επανασύνδεση ή νέα παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, για θεωρήσεις βιβλιαρίων και χορηγήσεις οικονομικής αδυναμίας ανασφάλιστων πολιτών, για διορθώσεις ηλικίας και ονομάτων, αντίγραφα ποινικού μητρώου, μεταδημοτεύσεις, αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων, βεβαιώσεις και άδειες οικοδομών και κτισμάτων, χρήσης γης, όρων δόμησης ή για καταγγελίες αυθαιρέτων – για να αναφέρω ενδεικτικά, ορισμένες από τις εργασίες αυτές».

Τα 7 Σημεία Εξυπηρέτησης του Δημότη θα λειτουργούν Δευτέρα έως Παρασκευή με διευρυμένο ωράριο, 8 το πρωί με 8 το βράδυ, ενώ θα εξυπηρετούν τους δημότες και το Σάββατο από τις 8 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι με συστήματα προτεραιότητας και χώρος αναμονής για την άμεση και λειτουργική εξυπηρέτηση των πολιτών.

Ο δήμος Αθηναίων είναι ο πρώτος δήμος που προχωρά σε ένα τέτοιο πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αποτελεί βασική δομή του εξορθολογισμού της διοίκησης, και έχει ένα και μοναδικό στόχο: την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση του δημότη και μάλιστα στη γειτονιά του, χωρίς επιβαρυντικές μετακινήσεις, ταλαιπωρία και γραφειοκρατία, και επίσης - με απόλυτη διαφάνεια.

Keywords
Τυχαία Θέματα