Γιατί αυτή η επιλεκτική μη τήρηση της νομιμότητας; του Θόδωρου Νταφούλη

p1 {font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:12px;margin-left:8px;margin-right:8px;margin-top:4px;margin-bottom:4px;text-align:justify;} ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ;
Αν και η συγκυρία στην οποία ζούμε δεν είναι κατάλληλη για συνδικαλιστικές αντιπαραθέσεις, απαντώντας συνολικά και κατ’ άτομο στην σχηματισθείσα πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Λάρισας ( ΔΑΚΕ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ - ΕΝΩΤ. ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ή ειδικότερα στους Νταφούλη Γιώργο, απλή συνωνυμία
μαζί μου, Φλέγγα Γ. ,Τζιατζιά Μ. Παπαδόπουλο Δ. , Μπίκα Δ. και Μπαμπανίκο Γ. ) σε ότι αφορά τον προσδιορισμό κενών και πλεονασμάτων και τις τοποθετήσεις των καθηγητών τον Ιούνιο του 2012 από το ΠΥΣΔΕ Λάρισας, ως αιρετό μέλος έχω να δηλώσω τα εξής :
- Η παράταξη της ΠΑΣΚ έχει ενιαία έκφραση και ως προς τα μέλη της στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ και ως προς τα αιρετά μέλη της στο ΠΥΣΔΕ με ξεκάθαρες και σαφείς θέσεις.
- Χρόνια τώρα η θέση της ΠΑΣΚ, των αιρετών και η δική μου προσωπικά είναι η τήρηση της υφιστάμενης νομοθεσίας ( νόμων, Π.Δ. και επίκαιρων εγκυκλίων του Υπουργείου Παιδείας) σε κάθε πράξη του ΠΥΣΔΕ.
- Αντιφάσεις και διγλωσσία υπάρχουν στη στάση των καταγγελλόντων μελών του Δ.Σ. της ΔΑΚΕ και του αιρετού της, αφού στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ ήταν ομόφωνες. Ενώ αντιφατική καταλήγει να είναι και η στάση της ΕΛΜΕ σε σχέση με τα τελευταία χρόνια, αφού αφήνει ακάλυπτους εκείνους τους συναδέλφους τους οποίους έτρεχε να υποστηρίξει πέρυσι και πρόπερσι ! Η αλλαγή συσχετισμών στο Δ.Σ. τελικά έλυσε ή δημιούργησε προβλήματα ;
- Η νομιμότητα εφαρμόστηκε και φέτος στον προσδιορισμό κενών και πλεονασμάτων και στις τοποθετήσεις των συναδέλφων και η οποία έχει ως βάση τις 11 ώρες μαθημάτων πρώτης ανάθεσης στον αρχικό προσδιορισμό των πινάκων Α (Δ/ντής-σχολική μονάδα) και των πινάκων Β (ομάδα σχολείων), ώστε να διαμορφωθεί η εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ στον πίνακα Γ (για όλο το νομό), όχι αυθαίρετα αλλά με βάση τα συγκεκριμένα δεδομένα, όπως ορίζει η εγκύκλιος προσδιορισμού κενών και πλεονασμάτων με Α.Π. 32413/Δ2/23-3-2012 του υπουργείου Παιδείας, όπου αναφέρεται ρητά ότι ο υπολογισμός θα πρέπει να γίνει σύμφωνα με το άρθρο 7 του Νόμου 3848/2010 και το άρθρο 4 του Π.Δ. 50/1996 . Και βέβαια εκτίμηση δεν σημαίνει αυτοσχεδιασμός! Αν και ορισμένες φορές το ίδιο το Υπουργείο δεν λαμβάνει υπόψη με ακρίβεια τα στοιχεία αυτά και κάνει μεταθέσεις σε μεγαλύτερο αριθμό από τις καταγεγραμμένες θέσεις.
Εδώ πρέπει να προσέξουμε ένα λεπτό σημείο, σε επίπεδο ομάδας 2-3 ή περισσότερων σχολείων. Μπορεί για παράδειγμα να υπάρξουν σε 3 σχολεία ελλειμματικές ώρες κάτω από 11 στο καθένα οπότε δεν μπορεί
Keywords
Τυχαία Θέματα