Γνωρίζοντας γραφή και ανάγνωση… Πως μπορεί κάποιος να μπερδεύεται, συγκρίνοντας ανόμοια πράγματα (ειδικότητες, κλάδους);

Tweet

Γνωρίζοντας γραφή και ανάγνωση…

Μας φτύνουν, δε βρέχει!

Πως μπορεί κάποιος να μπερδεύεται, συγκρίνοντας ανόμοια πράγματα (ειδικότητες, κλάδους);

Ο «ιστορικός» ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ, να κάνει τη βρομοδουλειά του ΥΠΑΙΘ, καταγγέλλοντάς το παράλληλα. Η απολυτή πειθαρχία στη λογική -τέχνη της εξουσίας: την τέχνη του “διαίρει και βασίλευε”. Τέχνη, που με θρησκευτική ευλάβεια υπηρετεί σε όλες του τις επιλογές, τονίζοντας συνεχώς τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ειδικότητας του, αναπαράγοντας τη λογική “ο σώζων εαυτόν

σωθήτω” -για να μην αναφέρουμε το άλλο ρητό: “ας είναι στου διπλανού μου, αρκεί να μην είναι στον δικό μου κ ΄ _ ο".

ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ για τις ευθύνες κυβέρνησης-τρόικας που προσωποποιούνται στο πολιτικό πρόσωπο του Αρβανιτόπουλου -γιατί ΑΥΤΟΣ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ.

ΟΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ

ΟΙ ΔΕ 01 ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΕ 01, οι ΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΕ, οι τελευταίοι ΕΝΑΝΤΙΟΝ όλων…

Τι είναι αντικοινωνική στάση; Τι είναι αντικοινωνική συμπεριφορά;

Αντικοινωνική συμπεριφορά είναι η κοινή ονομασία που χρησιμοποιείται για να περιγράψει γεγονότα ή ενέργειες που προκαλούν βλάβη ή επηρεάζουν την ποιότητα της ζωής των ανθρώπων στην κοινότητα.

Ποιος κάνει κακό στην κοινότητα;

Αυτοί που προσπαθούν να συνεννοηθούν, να ενώσουν, να διεκδικήσουν ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ;

Ή Αυτοί που, πειθαρχημένοι στην εξουσία της τηλεόρασης είναι καρφωμένοι στους καναπέδες της μιζέριας, του κοινωνικού ανταγωνισμού, της λογικής «του κλάδου μου» και «του ιστορικού συλλόγου»; Γεμάτη η ιστορία της ανθρωπότητας από μωροφιλόδοξους ηγετίσκους. Αλήθεια, ποιος παραγοντίσκος του υπουργείου θα τους καλύψει όταν ολόκληρος ο κλάδος που αυθαίρετα νομίζουν ότι εκπροσωπούν θα τους κυνήγα για την καταστροφική λογική που υπηρετούν –τη λογική της διάσπασης που απομονώνει τους συναδέλφους τους και τους οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στο καιάδα της απόλυσης;

Η βαρβαρότητα της εποχής δεν αφήνει περιθώρια για εφησυχασμούς του τύπου: «δε γίνεται τίποτα, όλα αυτά που κάνετε δε φέρνουν αποτέλεσμα».

Η αλήθεια είναι πως ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη. Πολλοί όμως; Έτσι κι αλλιώς, νομοτελειακά, η Άνοιξη θα ΄ρθει .

Στα μάτια των παιδιών μας και σε όσα τους διδάσκουμε -να έχουν ήθος, κρίση, αξιοπρέπεια, αλληλεγγύη, η ηθική είναι ο τόπος της μοναξιάς μας.

Όμως, αυτή η στοίχιση στη λογική ο «κλάδος μου» - η «ειδικότητά μου», είναι αποδοχή του ρόλου που μας επιφύλαξαν-επέβαλαν: ΑΥΤΟΙ δεν είναι οι ΚΑΡΠΟΙ που συλλέγουμε τώρα;

ΠΟΙΑ στάση ζωής, λοιπόν, είναι αντικοινωνική;

ΑΣ ΒΓΟΥΜΕ από τη μιζέρια που ΜΑΣ φυλακίζουν.

ΑΣ ανατρέψουμε την κανονικότητα. Αλλιώς, ας συνεχίσουμε να βυθιζόμαστε στο λήθαργο της ανάθεσης, της αντικοινωνικότητάς μας, του προσωπικού μας εγωιστικού μικρόκοσμου.

Γνωρίζοντας γραφή και ανάγνωση, κι έχοντας τη δυνατότητα να μπορούμε να βλέπουμε τους συναδέλφους - όπως και τα παιδιά μας, στα μάτια, συνεχίζουμε να πιστεύουμε…

Υπάρχει ΕΛΠΙΔΑ

Χρηστου Γιαννης Μέλος του ΔΣ της Γ ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ σε Διαθεσιμότητα

Σκανιακος Σπυρος Γραματεας- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΛΑΔΟΥ ΔΕ01 σε Διαθεσιμότητα

Tags: διαθεσιμότητααπολύσεις εκπαιδευτικών Tweet Share on

View the discussion thread.

Keywords
Τυχαία Θέματα