Η Ελλάδα βάζει τα καλά της – Νέα θεματική καμπάνια από τη Henkel!

13:13 25/3/2021 - Πηγή: iPop

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Αειφορίας “Για καλό”, ο τομέας Απορρυπαντικών και Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας HellasHenkel υποστηρίζει το Λύκειον Ελληνίδων προκειμένου να συμβάλλει στην ανάδειξη και διατήρηση της συλλογικής μνήμης και περηφάνιας μέσα από μία θεματική καμπάνια με τίτλο “Η Ελλάδα βάζει τα καλά της” για τις παραδοσιακές μας ενδυμασίες.

Oι ελληνικές ενδυμασίες είναι μνήμη, δίνουν έμπνευση & εκπνέουν περηφάνεια. Φέτος η Ελλάδα

βάζει τα καλά της και η Henkel γιορτάζει και ενώνει τις δυνάμεις της “Για καλό” ! Στηρίζει το Λύκειον των Ελληνίδων για να συνεχίσει να συντηρεί και να προστατεύει τις παραδοσιακές μας ενδυμασίες. Οι ενδυματολογικές συλλογές του ΛτΕ αποτελούν μέρος της ψηφιακής και φυσικής έκθεσης του Μουσείου Ιστορίας της Ελληνικής Ενδυμασίας του Λυκείου των Ελληνίδων με τίτλο «ΜΥΡΙΑ ΟΣΑ [γ]ραμμένα, ἕν πανίον. 1821-2021.», με αποκλειστικό χορηγό τον τομέα Απορρυπαντικών και Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Hellas.

Η Ελλάδα βάζει τα καλά της

Πολύπτυχο φουστάνι, τμήμα της παλαιότερης φορεσιάς του 19ου αι. που απαντά στην Ύδρα, τις Σπέτσες και την Ερμιονίδα. Συλλογή Λυκείου των Ελληνίδων. Φωτογραφία: Studio KominisΕνδυμασία «Αθηναίας νύφης» του 19ου αι. Ο κεφαλόδεσμος αποτελεί κατασκευή βασισμένη στη λιθογραφία «Ελληνικός γάμος στην Αθήνα» του Louis Dupré (1789-1837). Συλλογή Λυκείου των Ελληνίδων. Φωτογραφία: Studio KominisΓυναικεία ενδυμασία από τα Ψαρά. Αρχές 20ού αι. Συλλογή Λυκείου των Ελληνίδων. Φωτογραφία: Studio KominisΠαιδική ενδυμασία φουστανελά του Ίωνα Δραγούμη. Αρχές 20ού αι. Συλλογή Λυκείου των Ελληνίδων. Φωτογραφία: Studio Kominis

Η Ράνια Φιλιππακοπούλου, Marketing & Trade Marketing Director της Henkel Laundry & Home Care για την Ελλάδα και την Κύπρο, δήλωσε χαρακτηριστικά:

Φέτος, περισσότερο από ποτέ, είμαστε υπερήφανοι για την χώρα μας. Είναι καθήκον μας, ως μέρος της κοινωνίας στην οποία λειτουργούμε, να προάγουμε την ελληνικότητα και την ιστορία μας. Γι’ αυτό, στο πλαίσιο του Προγράμματος Αειφορίας «ΓΙΑ ΚΑΛΟ», ο τομέας Laundry & Home Care της Henkel Hellas επέλεξε να στηρίξει το σημαντικό έργο του Λυκείου των Ελληνίδων, για τη διατήρηση και ανάδειξη του εθνικού πολιτιστικού μας πλούτου

Η έκθεση του ΛτΕ θα είναι ανοιχτή στο κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και παρουσιάζει μέσα από 12 θεματικές ενότητες την ιστορία του ενδύματος, τους μετασχηματισμούς και τις διαφορετικές χρήσεις του, καθώς και πώς επηρέασε τη μόδα από την εποχή της Επανάστασης έως σήμερα. Οι θεματικές εκτυλίσσονται μέσα από μια σειρά έργων Βίντεο Τέχνης σύγχρονων εικαστικών, τα οποία θα είναι διαθέσιμα διαδικτυακά στον σύνδεσμο 1821.lykeionellinidon.com, ενώ επιλεγμένα έργα θα προβληθούν στους χώρους του Μουσείου Ιστορίας της Ελληνικής Ενδυμασίας και του Κεντρικού κτιρίου του Λυκείου των Ελληνίδων.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News

Το άρθρο Η Ελλάδα βάζει τα καλά της – Νέα θεματική καμπάνια από τη Henkel! εμφανίζεται στο iPop.

Keywords
Τυχαία Θέματα