Πόσες εταιρείες απαρτίζουν τη ΔΕΗ, το ελικόπτερο της Freenow, αντιμέτωπη με αγωγές η Visa

ΔΕΗ: 65 σήμερα, 91 αύριο; Πόσες οι εταιρείες που την απαρτίζουν

Ορισμένες φορές αποδεικνύεται πως έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν πως οι λεπτομέρειες «καταδεικνύουν» την εξέλιξη και «φανερώνουν» ένα σύνολο από σχεδιασμούς. Μικρές, ασήμαντες εν πρώτοις, μα απόλυτα εξηγήσιμες στο τέλος λεπτομέρειες, οι οποίες όμως «κρύβουν» έναν πλούτο από κινήσεις, δράσεις, στρατηγικές που στο τέλος της ημέρας μετουσιώνονται σε ειδήσεις

Μόλις μια εβδομάδα πριν, υψηλόβαθμο στέλεχος της ΔΕΗ,

με (εντελώς) απόλυτη γνώση των δρώμενων σε σχέση με την εταιρεία, προϊδέασε (εξαιρετικά) «στενό» κύκλο συνομιλητών του, για το επερχόμενο… κρεσέντο κινήσεων που μένουν να αποκαλυφθούν. Προσέξτε την λεπτομέρεια: “αποκαλυφθούν” και όχι “πραγματοποιηθούν”. Κι αυτό, καθώς είτε ήδη έχουν οριστικοποιηθεί ή προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό που δεν απομένει παρά να γνωστοποιηθούν. 

Πριν αλέκτωρ φωνήσαι τρις (τέσσερις ημέρες για την ακρίβεια από την ημερομηνία της συζήτησης που προαναφέρθηκε), ανακοινώθηκε το deal μεταξύ της ΔΕΗ και της Enel Ρουμανίας. Κάτι που είχε αναδυθεί στην επιφάνεια κατά το παρελθόν, ωστόσο έκτοτε τηρούνταν σιγήν ιχθύος.

Τι ανέφερε το υψηλόβαθμο στέλεχος της ΔΕΗ στην πλήρως φιλική και τελούσα εν ευθυμία ομήγυρη του; Πως σήμερα, η ΔΕΗ απαρτίζεται από ένα σύνολο περί τις 65 εταιρείες, ωστόσο έχει υπάρξει σχετική μέριμνα και έχουν προχωρήσει οι κατάλληλες διαδικασίες προκειμένου να είναι σε θέση να εμπεριέχει στους κόλπους της – κρατηθείτε – 91 εταιρείες! Ήτοι, 26 περισσότερες σε σχέση με πρότινος. 25, για την ακρίβεια καθώς πρέπει να προσμετρηθεί η Enel Ρουμανίας. Οπότε, θεωρήστε ως… σίγουρη και την υπόθεση της Κωτσόβολος. Μάλιστα, για αυτό το λόγο και οι νομικοί της ΔΕΗ έχουν πέσει με τα… μούτρα στη δουλειά, έτσι ώστε να είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμη η διαδικασία ενσωμάτωσης των νέων αποκτημάτων στις δομές της υπόλοιπης εταιρείας. 

Αρκεί να αναφερθεί πως υπό αυτό το πρίσμα, η ΔΕΗ έχει ενισχύσει έτι περαιτέρω το νομικό της τμήμα, το οποίο σήμερα υπερβαίνει τα 45 στελέχη. Βέβαια, οι ίδιοι, εκτός από τις πλείστες άλλες εργασίες, έχουν επιφορτιστεί με υποθέσεις επίδικου νομικού αντικειμένου, το ύψος των οποίων υπερβαίνει τα 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ, έναντι 1,2 δισεκατομμυρίου ευρώ, προ μερικών ετών. Παράλληλα, γίνονται δέκτες σωρείας υποθέσεων και προχωρούν σε σειρά ενημερώσεων σε τουλάχιστον 150 ανώτερα και ανώτατα διοικητικά στελέχη του Οργανισμού. Δουλειές με φούντες…

Το Freenow εγκαινιάζει (;) υπηρεσία μεταφοράς με ελικόπτερο

Η αλήθεια είναι πως σε πλείστες μεγαλουπόλεις στο εξωτερικό και πρωτίστως στις ΗΠΑ, η οδική μετακίνηση έχει μετατραπεί σε… άσκηση για γερά νεύρα και δυνατότητα σπατάλης άπειρου χρόνου επί καθημερινής βάσεως. 

Τα ίδια και χειρότερα ισχύουν και στο λεκανοπέδιο της Αττικής, όπου το τελευταίο έτος καταγράφεται εντυπωσιακή «έκρηξη» σε επίπεδο οδικών μετακινήσεων. Εξυπακούεται πως έννοιες όπως carpooling ή μετακίνησης με την χρήση των Μέσων μαζικής μεταφοράς φαντάζουν (και είναι) ως ξένες στο ευρύ Αθηναϊκό κοινό. 

Βέβαια, σε ότι αφορά τις αστικές συγκοινωνίες, όχι άδικα, καθώς ολοένα και εμφανίζονται λιγότερο λειτουργικές και διόλου ευέλικτες, όσο και εξυπηρετικές σε επίπεδο συχνότητας, ταχύτητας και πυκνότητας δρομολογίων. Η κατάσταση ακόμη και στο μέχρι πρότινος… jewel of the crown των αστικών συγκοινωνιών, Μετρό, βαίνει διαρκώς χειρότερη, με τις αποβάθρες να είναι γεμάτες από κόσμο round the clock και την συχνότητα διέλευσης των συρμών να είναι with no clock…

Σε αυτό το πλαίσιο, η Freenow, πρώην Beat, προχωρά σε μια (πειραματική και εντελώς δοκιμαστική, σε πρώτη φάση) κίνηση, η οποία μένει να φανεί εάν θα ωριμάσει και τι αποτέλεσμα θα «παράγει».

Συγκεκριμένα, με αφορμή την συμπλήρωση 1 έτους λειτουργίας του Mobility Super App της εταιρείας, προσφέρει -κατόπιν κλήρωσης- την ευκαιρία σε συγκεκριμένο αριθμό ζεύγους τυχερών πελατών της, να πραγματοποιήσουν δωρεάν 45λεπτη πτήση με ελικόπτερο πάνω από την Αττική. Η εν λόγω πτήση θα ξεκινήσει από το ελικοδρόμιο του Κορωπίου, θα κατευθυνθεί στο Σούνιο και θα πραγματοποιήσει υπερπτήση άνωθεν του Ιερού Ναού του Ποσειδώνος στην περιοχή, θα κατευθυνθεί στην Αθηναϊκή Ριβιέρα ακολουθώντας την παράκτια γραμμή της, στη συνέχεια θα περάσει από το κέντρο της Αθήνας και στο τέλος θα επιστρέψει στο αρχικό σημείο απογείωσης, το Κορωπί. 

Η πτήση είναι εντελώς δωρεάν, ενώ στα τυχερά ζευγάρια των νικητών της συγκεκριμένης δράσης, προσφέρεται μεταφορά από και προς το ελικοδρόμιο του Κορωπίου.

Πηγές της εταιρείας εμφανίστηκαν φειδωλές στα ερωτήματα που τους ετέθησαν σχετικά με την πιθανότητα υλοποίησης μιας αντίστοιχης υπηρεσίας ξενάγησης και μεταφοράς κατά τους θερινούς μήνες, εντούτοις όμως δεν θα βρεθούμε προ εκπλήξεως εάν κατά το (πολύ) εγγύς μέλλον ξεκινήσει η παροχή μιας Heli-excursion υπηρεσίας από μέρους του Freenow. Εξάλλου, η όλη διαδικασία δεν προϋποθέτει την ανάπτυξη σειράς λ.χ. υδατοδρομίων, όπως συμβαίνει με την μετακίνηση μέσω υδροπλάνων, υπόθεση που χρονίζει, καθώς το μόνο που χρειάζεται είναι ελικοδρόμια. Και από αυτά, έχουμε στην Αττική και σε διαφορετικές τοποθεσίες πέριξ του Νομού. 

Η Visa αντιμέτωπη με αγωγές 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων!

Ποσό της τάξεως των 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων εκτιμάται από την πλευρά της Visa πως δύναται να προκύψει ως απόρροια των αξιώσεων που έχουν υποβληθεί εναντίον της -ακόμη και πριν από χρόνια- από εμπόρους που υποστηρίζουν ότι χρεώθηκαν υπερβολικά για την επεξεργασία των συναλλαγών με πλαστικό χρήμα.

Μάλιστα, αυτό προκύπτει από ενημέρωση που πραγματοποίησε προ μερικών εβδομάδων προς οικονομικούς αναλυτές η ίδια η διοίκηση της Visa σε σχέση με την χρηματική αποτίμηση των ανεπίλυτων απαιτήσεων από εμπόρους και εν γένει stakeholders της αγοράς.

Παρά το εντυπωσιακά ευρύ ανεξόφλητο ποσό, η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι έχει επιλύσει σε μεγάλο βαθμό τις αξιώσεις που ασκήθηκαν σε ομαδικές αγωγές από εκατομμύρια εμπόρους για περισσότερο από μια δεκαετία. Οι έμποροι ισχυρίστηκαν ότι χρεώθηκαν υπερβολικά για συναλλαγές με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, όταν οι καταναλωτές τις χρησιμοποιούσαν προκειμένου να πληρώσουν για την απόκτηση αγαθών και υπηρεσιών.

Σύμφωνα με την διοίκηση της Visa, έχουν διευθετηθεί απαιτήσεις που αντιπροσωπεύουν περίπου το 90% του επίμαχου όγκου πληρωμών και ανταλλαγής.

Όπως σημείωσαν οικονομικοί αναλυτές με γνώση των δεδομένων, οι έμποροι έχουν πληρωθεί το συνολικό ποσό των 6,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 90% του όγκου που διακανονίστηκε. Μάλιστα, ένας λογαριασμός μεσεγγύησης που δημιούργησε η Visa για να καλύψει τη διαφορά έχει επί του παρόντος υπόλοιπο 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Keywords
Αναζητήσεις
poses-etaireies-apartizoun-ti-dei-to-elikoptero-tis-freenow-antimetopi-me-agoges-i-visa.htm
Τυχαία Θέματα