FORMULA 1 ΜΕ 1.500 ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ

Στη Σιγκαπούρη μεταφέρεται το τριήμερο 21-23 Σεπτεμβρίου ο θίασος της Formula 1. Ο συγκεκριμένος αγώνας είναι ο 14ος της φετινής χρονιάς και, όπως είναι αναμενόμενο, θα δούμε μεγάλες «μάχες» μεταξύ των πιλότων. Χαρακτηριστικό είναι ότι διεξάγεται νύχτα κάτω από το φως 1.500 προβολέων. 

Στο σιρκουί Marina Bay της Σιγκαπούρης, διοργανώνεται ο μοναδικός αγώνας που γίνεται

βραδινές ώρες. Αυτό δημιουργεί ασυνήθιστες μεταβλητές, ενώ οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος και πίστας παρουσιάζουν πτωτικές και όχι ανοδικές τάσεις κατά τη διάρκεια του Grand Prix. Σταθερή παραμένει η υγρασία, μεταξύ 75% και 90%!.

Το σιρκουί Marina Bay είναι μία πίστα δημόσιων δρόμων όπου η ελκτική πρόσφυση είναι κρίσιμη και περιλαμβάνει τον δεύτερη υψηλότερο αριθμό στροφών (23) στο ημερολόγιο της F1. Η άσφαλτος είναι ολισθηρή και με ανωμαλίες, ενώ η πρόσφυση παρουσιάζει εκπλήξεις από τον εξοπλισμό δημόσιων δρόμων (π.χ. καπάκια αποχέτευσης) και τις βαμμένες λευκές γραμμές. Εν τούτοις, τα μονοθέσια φτάνουν μέχρι και τα 4,3g στο φρενάρισμα παρά την έλλειψη πρόσφυσης.

Με 61 γύρους των 5,073-χλμ, που γίνονται αριστερόστροφα, ο αγώνας πλησιάζει σε διάρκεια τις δύο ώρες, που σημαίνει ότι σε συνδυασμό με τη ζέστη, την υγρασία και τις συνεχείς ανωμαλίες δοκιμάζει τις αντοχές οδηγών, μονοθεσίων και ελαστικών.

Τα μονοθέσια παίρνουν θέσεις εκκίνησης στη Σιγκαπούρη με το μεγαλύτερο φορτίο καυσίμου από κάθε άλλο αγώνα, κάτι που αρχικά αυξάνει τη φθορά των ελαστικών. Εκτός της μεγάλης διάρκειας , η κατανάλωση καυσίμου ανά χιλιόμετρο είναι από τις υψηλότερες, αφού ο μισός γύρος γίνεται με τέρμα γκάζι, ενώ υπάρχουν και αρκετά σημεία φρεναρίσματος.

Σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει τη στρατηγική ελαστικών είναι ο χρόνος ολοκλήρωσης ενός pit stop. Η Σιγκαπούρη έχει από τους υψηλότερους χρόνους pit stop του ημερολογίου, λόγω του μικρότερου ορίου ταχύτητας του pit lane (60χλμ./ώρα).

Keywords
Τυχαία Θέματα