Κάμερες ασφαλείας στην υπηρεσία του μάρκετινγκ

Νέα μέθοδο καταγραφής των προτιμήσεων των καταναλωτών βρήκε η παγκόσμια βιομηχανία διαφήμισης, εισάγοντας στη «μάχη» τις κάμερες ασφαλείας των εμπορικών κέντρων.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του BBC, οι κάμερες θα καταγράφουν τις αντιδράσεις των πελατών στα προβαλλόμενα διαφημιστικά σποτ. Ακόμα με την είσοδο σε κάποιο κατάστημα, θα προβάλλεται στο κινητό μας μήνυμα προσφορών, καταγράφοντας παράλληλα τους μορφασμούς του προσώπου σε αυτό.

«Οι αντιδράσεις μπορεί να είναι χαρακτηριστικές μίας γυναίκας ή ενός άνδρα ή ενός ατόμου μιας συγκεκριμένης ηλικίας. Για παράδειγμα αν είσαι άντρας θα ανασηκωθούν τα μήλα του προσώπου ως ένδειξη έγκρισης» δηλώνει χαρακτηριστικά ο διευθυντής μάρκετινγκ της Amscreen, Μάικ Χέμινγκς, που υποστηρίζει ότι η εταιρεία του καταγράφει τις αντιδράσεις 50 εκατ ανθρώπων σε όλο τον κόσμο κάθε εβδομάδα.

Σήμερα στη Βρετανία οι κάμερες ασφαλείας χρησιμοποιούνται για παρεμφερείς λόγους σε ιατρεία, αεροδρόμια, τελωνεία και σιδηροδρομικούς σταθμούς.

«Το επόμενο βήμα είναι η τοποθέτηση και προβολή διαφημίσεων την ώρα που ο κόσμος στέκεται και περιμένει όρθιος στην ουρά οποιασδήποτε υπηρεσίας» δηλώνει ο Σάιμον Σούγκαρ από την ίδια εταιρεία.

Keywords
Τυχαία Θέματα