Η άνεργη Ελληνίδα στην αφίσα της Benetton

Μακάρι καμία Ελληνίδα και κανένας Έλληνας, να μη γινόταν διάσημος, εξαιτίας της κατάστασης , που επικρατεί στη χώρα. Η ανεργία όμως οδήγησε μια άνεργη κοπέλα στη διασημότητα, μέσω της καμπάνιας μεγάλης εταιρείας.

Παρατηρώντας κάποιος την μελαχρινή κοπέλα της αφίσας, φαντάζεται ότι πρόκειται απλώς για ένα μοντέλο.

Η πραγματικότητα όμως είναι πολύ μακριά από αυτό. Η νεαρή κοπέλα με το έντονο κόκκινο κραγιόν και το έντονο βλέμμα είναι… μια άνεργη Ελληνίδα, η Κατερίνα Καραταΐρη.

Παρόλο που ολοκλήρωσε με επιτυχία τις σπουδές της στο τμήμα «Οργάνωσης

και Διοίκησης Επιχειρήσεων» του πανεπιστημίου ΑΣΟΕΕ, αποφάσισε ότι δεν της αρέσει το αντικείμενο και έδωσε εξετάσεις για την Σχολή Θεατρικών Σπουδών του πανεπιστημίου Αθηνών.

Εξαιτίας των εργασιών της όμως δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τις σπουδές της. Κάποιους μήνες μετά έκανε μεταπτυχιακό στην Πολιτιστική Διαχείριση στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και αφού ούτε αυτό την βοήθησε να βρει δουλειά (επτά μήνες έψαχνε) αποφάσισε να κάνει και διδακτορικό στην Βαρκελώνη.

Η 30χρονη Κατερίνα δεν στάθηκε όμως τυχερή. Για διάφορους λόγους, κυρίως οικονομικούς, αναγκάστηκε να διακόψει για φέτος τις σπουδές της και να επιστρέψει στην Ελλάδα.

Λίγο πριν επιστρέψει ένας φίλος της έστειλε μια αγγελία για θέση εργασίας στην εταιρία ρούχων «Benetton». Ούτε ήξερε για ποια θέση ήταν, όμως η ανάγκη της για δουλειά την έκανε να στείλει ένα σύντομο βιογραφικό και δύο φωτογραφίες της, όπως λέει η ίδια σε συνέντευξη της.

Τελικά την κάλεσαν στο Κέντρο Ερευνών της εταιρίας, όπου πέρασε δύο ημέρες. «Εκεί ουσιαστικά κατάλαβα ότι με προσέλαβαν ως μοντέλο για την διαφημιστική τους καμπάνια. Αν και με ξάφνιασε, ήταν φοβερή εμπειρία, αφού βρέθηκα σε ένα περιβάλλον με διαφορετικούς ανθρώπους από διαφορετικά σημεία του πλανήτη», λέει.

Η φωτογράφιση κράτησε μια ολόκληρη εβδομάδα και σε αυτή συμμετείχαν ένας… άνεργος ηθοποιός από την Νέα Υόρκη, μια… άνεργη δημοσιογράφος από την Βραζιλία, ένας… άνεργος ηχολήπτης από την Βρετανία και μια… άνεργη δικηγόρος από την Νέα Υόρκη. Άλλωστε, το concept της καμπάνιας ήταν «Unemployee of the year».

Η Κατερίνα Καραραΐρη είναι πλέον κάτι σαν Ελληνίδα «πρέσβειρα» της ανεργίας!

Πάρα τις επαγγελματικές της αντιξοότητες δεν το βάζει κάτω. «Είμαι της άποψης ότι πρέπει να αγωνιζόμαστε για τα όνειρα μας και να μην κάνουμε εκπτώσεις. Την ανεργία θα την πολεμήσουμε μόνο αν δημιουργήσουμε μόνοι μας ευκαιρίες απασχόλησης», τονίζει.

Πηγή: Τα Νέα

Keywords
Αναζητήσεις
μπενετον θεσεις εργασιας, βιογραφικο στα benetton
Τυχαία Θέματα