Game Boy Advance: Πως τα παιχνίδια μπορούν να ανακτηθούν από τον ήχο που παράγουν όταν… πεθαίνουν

Όσοι είχατε κάποια στιγμή στην κατοχή σας ένα Game Boy Advance, ίσως γνωρίζετε ότι, όταν ένα παιχνίδι κράσαρε, έβγαζε ένα πολύ χαρακτηριστικό ήχο, γνωστό και ως “crash song”. Πρόσφατα, ένας hardware modder και software hacker με το όνομα The ZZAZZGlitch κατάφερε να ανακτήσει τα data του αγαπημένου του παιχνιδιού, αξιοποιώντας μόνο τον ήχο που παράγεται όταν αυτό… κρασάρει.

Σύμφωνα

με τον TheZZAZZGlitch, ο ήχος που προκύπτει από αυτή τη διαδικασία δεν αποτελεί απλώς μια ιδιόμορφη παρενέργεια του GBA και των παιχνιδιών του. Αυτά τα “crash songs” περιέχουν στην πραγματικότητα τα ROM data, που αναπαράγονται σε ακατέργαστο ήχο. Οποιοσδήποτε διαθέτει τα σωστά εργαλεία και την τεχνογνωσία hacking, μπορεί να ανακτήσει από τον ήχο και μόνο οποιοδήποτε παιχνίδι GBA. Για να το θέσουμε πιο απλά: Τα παιχνίδια Game Boy Advance μπορούν να αναδημιουργηθούν από τον ήχο που κάνουν όταν πεθαίνουν, αρκεί να έχετε τα κατάλληλα εργαλεία με τα οποία μπορείτε να τα ακούσετε και να τα αποκωδικοποιήσετε.

Στη συνέχεια μπορείτε να παρακολουθήσετε το video του TheZAZZGlitch, το οποίο περιλαμβάνει τις δοκιμές που πραγματοποίησε και τα αποτελέσματα που πέτυχε χρησιμοποιώντας μια παλιά δισκέτα του Pokémon Emerald. Η συσκευή που χρησιμοποιήθηκε ήταν το αρχικό μοντέλο Nintendo DS, συνδεδεμένο μέσω Line In σε έναν εφεδρικό φορητό υπολογιστή, για μέγιστη πιστότητα αποτύπωσης αυτής της υπέροχης… κακοφωνίας.

The post Game Boy Advance: Πως τα παιχνίδια μπορούν να ανακτηθούν από τον ήχο που παράγουν όταν… πεθαίνουν appeared first on gameslife!.

Keywords
Τυχαία Θέματα