Suits: Η σειρά της Meghan Markle έσπασε ρεκόρ μέσα στο 2023 με 57,7 δισ. λεπτά μετάδοσης

16:31 31/1/2024 - Πηγή: InStyle

Το Suits ήταν η σειρά με τις περισσότερες ώρες παρακολούθησης το 2023. Μάλιστα, κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ που είχε σημειώσει το The Office το 2019, σύμφωνα με τους αναλυτές μέσων ενημέρωσης Nielsen.

Η σειρά του Netflix, η οποία έτρεξε για πρώτη φορά από το 2011 έως το 2019, μεταδόθηκε για 57,7 δισεκατομμύρια λεπτά προβολής το 2023 με συνολική διάρκεια περίπου 83 ώρες.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση
στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Suits (@suitspeacock)

Το The Office έφτασε τα 57,1δισ. λεπτά προβολής το 2020 με συνολικά περίπου 73 ώρες περιεχομένου.

Το Suits, ένα νομικό δράμα στο οποίο πρωταγωνιστούν οι Meghan Markle, Gabriel Macht, Sarah Rafferty, Patrick J. Adams, Rick Hoffman και Gina Torres, προβλήθηκε αρχικά στο USA Network πριν το προβάλλει η πλατφόρμα streaming και δει τεράστια αύξηση στην τηλεθέαση.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Suits (@suitspeacock)

Η Kelly Lawler, τηλεοπτική κριτικός της USA Today, δήλωσε: “Το Suits πετυχαίνει ένα γλυκό σημείο. Οι πλοκές είναι ανόητες, αλλά ποτέ χαζές. Οι διάλογοι μπορεί να σας κάνουν να γουρλώνετε τα μάτια σας, αλλά είναι αρκετά συχνά έξυπνοι”.

Η δημοφιλής παιδική τηλεοπτική σειρά Bluey ήρθε στη δεύτερη θέση με 43,9 δισεκατομμύρια λεπτά προβολής στο Disney+ και 145 επεισόδια. Το NCIS ήρθε στην τρίτη θέση με 39,4 δισεκατομμύρια λεπτά προβολής που μεταδόθηκαν στο Netflix και την Paramount+ σε 443 επεισόδια.

Το Grey’s Anatomy, το μακροβιότερο ιατρικό δράμα prime time στην ιστορία της τηλεόρασης, ήρθε στην τέταρτη θέση με 38,6 δισεκατομμύρια προβολές σε 421 επεισόδια. Κατά τη διάρκεια των Emmy 2023 η Ellen Pompeo ανακοίνωσε ότι η σειρά θα ξεκινήσει σύντομα την 20ή σεζόν της.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Suits (@suitspeacock)

Η Tress, η οποία υποδύθηκε την Jessica Pearson στο Suits, δήλωσε στο People ότι το ξαφνικό φως της δημοσιότητας στη σειρά ήταν “κάπως περίεργο και υπέροχο”. ‘Είναι σαν να λέμε: Είναι ακόμη εδώ. Έκαναν απίστευτη δουλειά. Όλοι στη βιομηχανία ίσως μας υποβάθμισαν, λέγοντας, αυτό είναι εκείνο το χαριτωμένο καλωδιακό σόου“, είπε.

Η Torres, η Hoffman και η Rafferty πρόσφατα πυροδότησαν φήμες για επάνοδο σε μια επερχόμενη διαφήμιση για το Super Bowl, όπου θα πρωταγωνιστήσουν σε μια νέα, 30 δευτερολέπτων διαφήμιση για τα καλλυντικά E.L.F. που θα προβληθεί στο CBS κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού στις 11 Φεβρουαρίου.

Keywords
Τυχαία Θέματα