Λύσεις για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στη Θεσσαλονίκη λόγω των εργασιών του Flyover
Οι τρεις βασικοί στόχοι των προτεινόμενων παρεμβάσεων για τη μείωση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων στην πόλη της Θεσσαλονίκης, από την αναβάθμιση της εσωτερικής περιφερειακής οδού και την κατασκευή του Fly Over, οριοθετήθηκαν και περιγράφηκαν στη δεύτερη συνεδρίαση του συντονιστικού οργάνου που πραγματοποιήθηκε υπό το συντονισμό του υφυπουργού Εσωτερικών, αρμόδιου για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, κ. Στάθη Κωνσταντινίδη.
Αναλύοντας τα μέχρι σήμερα δεδομένα
Για τον λόγο αυτόν, σε πρώτη φάση, θα ζητηθεί να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα το ωράριο φορτοεκφορτώσεων και της αποκομιδής των απορριμμάτων από τους βασικούς οδικούς άξονες της Θεσσαλονίκης.
Επίσης, θα ζητηθεί η ενίσχυση των δυνάμεων της Τροχαίας ώστε να γίνεται αποτελεσματικότερος έλεγχος στην τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και να αποτραπεί η παράνομη στάση και στάθμευση των οχημάτων στις κεντρικές οδικές αρτηρίες, προκειμένου η κίνηση των αυτοκινήτων να πραγματοποιείται ανεμπόδιστα σε αυτές. Ακόμη, θα εξεταστεί η δυνατότητα δρομολόγησης νέων “γραμμών” εξπρές από τον ΟΑΣΘ για τα λεγόμενα διαμήκη δρομολόγια, ενώ θα αξιολογηθεί η δυνατότητα προσαρμογής των φωτεινών σηματοδοτών στη ροή των αυτοκινήτων.
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, για την καλύτερη εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών, θα επιστρατευθούν και οι νέες τεχνολογίες, με τη δημιουργία εφαρμογών που θα ενημερώνουν σε πραγματικό χρόνο τους Θεσσαλονικείς για την κατάσταση που επικρατεί στο οδικό δίκτυο, αλλά και με την προβολή ενημερωτικών μηνυμάτων στις πληροφοριακές πινακίδες που λειτουργούν κατά μήκος της περιφερειακής οδού.
Αμέσως μετά, εκ μέρους του ΟΣΕΘ, ο κ. Τόσκας ενημέρωσε ότι στο διάστημα της μιας εβδομάδας που μεσολάβησε, από την πρώτη συνεδρίαση του συντονιστικού οργάνου, συγκροτήθηκε και λειτουργεί η ομάδα εργασίας, η οποία εντός διμήνου θα παραδώσει την κυκλοφοριακή μελέτη που θα εξειδικεύσει τις περαιτέρω προτάσεις για την άμβλυνση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων.
Ένα εξίσου σημαντικό θέμα που απασχόλησε το συντονιστικό όργανο ήταν η διασφάλιση της απρόσκοπτης πρόσβασης αυτοκινήτων και ασθενοφόρων στα νοσοκομεία “Παπαγεωργίου”, “Παπανικολάου” και στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο.
Τέλος, τη συνάντηση απασχόλησαν και οι ανησυχίες που εκφράστηκαν από κατοίκους περιοχών που γειτνιάζουν στο υπό κατασκευή έργο. Ο κ. Κωνσταντινίδης έθεσε μια σειρά από ερωτήματα στους εκπροσώπους του αναδόχου, όπως για παράδειγμα εάν απειλείται το οικοσύστημα του Σέιχ Σου, εάν επιβαρύνεται η ατμοσφαιρική ρύπανση και αν υποβαθμίζεται η αισθητική του τοπίου από την κοπή μικρού αριθμού δένδρων κατά τη διάρκεια των πρόδρομων εργασιών.
Οι απαντήσεις που έδωσε και στα τρία ερωτήματα ο ανάδοχος του έργου ήταν σαφείς και καθησυχαστικές. Όσον αφορά στην ανησυχία περί υποβάθμισης της αισθητικής του τοπίου, ο ανάδοχος ξεκαθάρισε ότι βάσει προγραμματικής σύμβασης οφείλει και αποδέχθηκε να φυτέψει νέα δέντρα σε έκταση που θα του υποδείξει το Δασαρχείο.
Για το ενδεχόμενο απειλής του οικοσυστήματος του Σέιχ Σου η απάντηση ήταν πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, διότι το θέμα εξετάστηκε σχολαστικά και η λύση που δόθηκε είναι η πιο δόκιμη. «Για τον λόγο αυτόν, προέκυψε τεχνική λύση γέφυρας, υπερυψωμένης σε μεγάλο μήκος πάνω από την υφιστάμενη περιφερειακή οδό και όχι επί του πρανούς αυτής, ώστε να κοπούν τα λιγότερα δυνατά δέντρα» τονίστηκε χαρακτηριστικά.
Σχετικά με την ατμοσφαιρική ρύπανση, αναφέρθηκε ότι με την παράδοση του Fly Over στην κυκλοφορία θα είναι μειωμένη συγκριτικά με την υφιστάμενη κατάσταση, «γιατί το νέο έργο θα έχει διπλάσια χωρητικότητα και ανεξάρτητη κυκλοφορία των παρακαμπτόντων οχημάτων και επομένως πολύ καλύτερες συνθήκες κυκλοφοριακής ροής».
Σε δήλωση που έκανε μετά το τέλος της σύσκεψης, ο κ. Κωνσταντινίδης σημείωσε ότι «Το σχέδιο που εκπονείται και οι παρεμβάσεις που θα γίνουν δεν είναι πρόσκαιρου χαρακτήρα αλλά για να δώσουν σταθερές και μόνιμες λύσεις στα κυκλοφοριακά προβλήματα του πολεοδομικού συγκροτήματος.
Το φθινόπωρο η Θεσσαλονίκη εισέρχεται συγκοινωνιακά σε μια νέα φάση, που διαμορφώνεται από τις εργασίες κατασκευής του Fly Over.
Μέσα από τις συνέργειες που βρίσκονται σε εξέλιξη, προετοιμαζόμαστε ώστε οι δυσκολίες που θα προκύψουν στις καθημερινές μετακινήσεις να μην οδηγήσουν στην παράλυση της πόλης.
Ασφαλώς οι εργασίες που θα ξεκινήσουν επηρεάζουν το σύνολο της καθημερινότητάς μας. Ωστόσο σχεδιάζουμε ένα ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο σχέδιο δράσης, με στοχευμένο πλέγμα παρεμβάσεων, το οποίο θα αξιολογείται διαρκώς και θα προσαρμόζεται στα δεδομένα και τις καταστάσεις της κάθε χρονικής περιόδου, ανάλογα με το στάδιο των εργασιών.
Στόχος μας είναι και το σημαντικό έργο του Fly Over να προχωρήσει κανονικά, εντός του χρονοδιαγράμματος, προκειμένου να μπορεί να εξυπηρετήσει μετά την ολοκλήρωσή του 10.000 οχήματα ανά ώρα, ανά κατεύθυνση, προσφέροντας στους οδηγούς μετακινήσεις σε πιο σταθερούς χρόνους και με οικονομία, αλλά και οι πολίτες της Θεσσαλονίκης να υποστούν τις λιγότερες δυνατές συνέπειες.
Με σωστό προγραμματισμό και τον κατάλληλο συντονισμό μπορούμε να κερδίσουμε το μεγάλο στοίχημα».
Πέραν του Υφυπουργού Εσωτερικών, αρμόδιου για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, κ. Στάθη Κωνσταντινίδη, στη δεύτερη συνεδρίαση του συντονιστικού οργάνου συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Κεντρικής Μακεδονίας κ. Πάρις Μπίλλιας, ο Πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας κ. Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΣΕΘ κ. Γιάννης Καλογερούδης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ κ. Γιάννης Τόσκας, ο Διοικητής της 3ης ΥΠΕ κ. Παναγιώτης Μπογιατζίδης, ο Διοικητής του 424 Γενικού Στρατιωτικού Νοσοκομείου Εκπαιδεύσεως Ταξίαρχος Γεώργιος Γκούβας, ο Διευθυντής Ανάπτυξης του ΟΑΣΘ κ. Χρήστος Χατζηγεωργίου ως εκπρόσωπος του Οργανισμού, η Αστυνόμος Α’ Ζωή Γεωργίου ως εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Τροχαίας, εκ μέρους της μελετητικής ομάδας ο ομότιμος καθηγητής Παναγιώτης Παπαϊωάννου, ο εκπρόσωπος του ΚΕΠΥ-ΕΚΑΒΕ χειρουργός κ. Ιπποκράτης Ιντζίδης, ο συντονιστής του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης κ. Γεώργιος Βάγγος και ο μελετητής του έργου κ. Απόστολος Φράγκος.
Τον ανάδοχο εκπροσώπησαν o Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ και μέλος της Διοικούσας Επιτροπής της Κοινοπραξίας κ. Ντίνος Μπενρουμπή, το μέλος της Διοικούσας Επιτροπής της Κατασκευαστικής Κοινοπραξίας κ. Κωνσταντίνος Λυσαρίδης, ο Διευθυντής της Κατασκευαστικής Κοινοπραξίας κ. Νικόλαος Κουταβάς και ο Διευθυντής Εργοταξίου κ. Χαράλαμπος Γρηγοριάδης.
Το άρθρο Λύσεις για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στη Θεσσαλονίκη λόγω των εργασιών του Flyover εμφανίστηκε πρώτα στο Metaforespress.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- 200 οι Δήμοι που έχουν ενταχθεί στο gov.gr – Τι αλλάζει για πολίτες και δημόσια διοίκηση
- Βρετανία: Εξέπληξε και στο β’ τρίμηνο η ανάπτυξη
- Μεγάλο, υβριδικό και με καμπίνα από Claas το πρώτο τρακτέρ της Auga
- Πόσο κοστίζει να επισκεφθείς τους 10 πιο ακριβούς προορισμούς διακοπών στον κόσμο
- Ιδού πώς να αναθερμάνετε τον ρομαντισμό στη σχέση σας αυτό το καλοκαίρι
- «Βροχή» τα κέρδη από τόκους στις τράπεζες – Ποιες οι πηγές των εσόδων
- Ν. Φιλαδέλφεια: Σήμερα στις 17:00 το τελευταίο αντίο στον Μιχάλη - Πορεία της Original προς την Ελευσίνα
- Lil Tay: Η influencer που πέθανε αλλά δεν πέθανε και την ημέρα του «θανάτου» της απέκτησε ένα crypto coin
- Ελληνική ακτοπλοΐα: Ο στόλος των Seajets, Fast Ferries, Levante Ferries και Golden Star Ferries
- Θεσσαλονίκη: Πώς θα μειωθούν οι κυκλοφοριακές επιπτώσεις από την κατασκευή του Fly Over
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις metaforespress
- Ελληνική ακτοπλοΐα: Ο στόλος των Seajets, Fast Ferries, Levante Ferries και Golden Star Ferries
- Λύσεις για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στη Θεσσαλονίκη λόγω των εργασιών του Flyover
- Μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία. Η αναλυτική θέση της ΕΕΕ
- Αιτιολογημένη γνώμη του Δ.Σ. της Attica για τη δημόσια πρόταση της Strix για την απόκτηση του συνόλου των μετοχών
- Τελευταία Νέα metaforespress
- Λύσεις για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στη Θεσσαλονίκη λόγω των εργασιών του Flyover
- Μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία. Η αναλυτική θέση της ΕΕΕ
- Ελληνική ακτοπλοΐα: Ο στόλος των Seajets, Fast Ferries, Levante Ferries και Golden Star Ferries
- Αιτιολογημένη γνώμη του Δ.Σ. της Attica για τη δημόσια πρόταση της Strix για την απόκτηση του συνόλου των μετοχών
- Επίσκεψη του Υπουργού Ναυτιλίας στο Λιμεναρχείο Σαρωνικού
- Την επαναπροκήρυξη της άγονης γραμμής Ιωάννινα – Ηράκλειο ζητούν οι ξενοδόχοι των δυο πόλεων
- Συνεχίζεται η άνοδος των ταξινομήσεων στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου: +26% στο 7μηνο
- Η Ελλάδα στις 5 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τον χαμηλότερο πληθωρισμό
- Έγκριση και αποδοχή τροποποιήσεων «Διεθνών Κωδικών Ασφάλειας για Πλοία», με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας
- Σε νέο διαγωνισμό για τη μίσθωση λεωφορείων προχωρά ο ΟΑΣΘ. Εγκρίθηκαν 30,23 εκατ. για την τριετία 2024-26
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Τουρκία: Πλεόνασμα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών για πρώτη φορά από τον Οκτώβριο του 2021
- Λέρος: Κηρύχτηκαν μνημεία ο Ναυτικός Στρατώνας, η Μεγάλη Αποθήκη και οι εγκαταστάσεις του Αεροφώνου
- Ανευθυνοϋπεύθυνοι
- MSCI Standard Greece: Ένταξη της Τράπεζας Πειραιώς, εκτός η Τέρνα Ενεργειακή από την 1η Σεπτεμβρίου
- Ρωσία: Δύο ουκρανικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη καταρρίφθηκαν στο Κουρσκ
- Μπαταρίες: Helleniq Energy, Intrakat, ΔΕΗ & Mytilineos στις εταιρείες που «κλείδωσαν» ενίσχυση
- Πτωτικά στο άνοιγμα ευρωαγορες
- Πόλεμος στην Ουκρανία: Εκρήξεις και σειρήνες στο Κίεβο
- Ιdeal Holdings: Θέμα εβδομάδων η ολοκλήρωση της εξαγοράς των Attica Stores
- Στους ρυθμούς του MSCI το Χρηματιστήριο