AΓΝΟ: Δυναμικό comeback με 21 νέα προϊόντα

Ο νέος κατάλογος προϊόντων, οι κινήσεις επέκτασης του δικτύου διανομής, οι σκέψεις για το παγωτό και οι επενδύσεις που έφεραν την ιστορική μάρκα ξανά στην αγορά.

Σε επίσημη εκδήλωση στο Makedonia Palace, η εταιρεία Ελληνικά Γαλακτοκομεία Α.Ε. παρουσίασε τη νέα εποχή της ΑΓΝΟ,

της πιο ιστορικής και αναγνωρίσιμης μάρκας γαλακτοκομικών προϊόντων της Βόρειας Ελλάδας,

21 προϊόντα με γάλα από την Βόρεια Ελλάδα

Η ιστορική μάρκα επιστρέφει δυναμικά στα ράφια και τα ψυγεία των καταστημάτων με έναν πλήρη κατάλογο 21 προϊόντων που περιλαμβάνουν λευκό γάλα φρέσκο και παρατεταμένης διάρκειας, το σοκολατούχο γάλα coco milk, κεφίρ απλό και με γεύσεις, αριάνι, βούτυρο, στραγγιστό και παραδοσιακό γιαούρτι αλλά και Μακεδονίτικης συνταγής γλυκίσματα (επιδόρπια γάλακτος) κρέμα και ρυζόγαλο. Σημειώνεται πως τo γάλα για την παραγωγή των προϊόντων ΑΓΝΟ συλλέγεται αποκλειστικά από φάρμες αγελαδοτρόφων των περιοχών του Σοχού, του Λαγκαδά, της Νέας Απολλωνίας και του Πεντάλοφου.

Το επαναλάνσάρισμα του 2023 και τα επόμενα βήματα

Η ΑΓΝΟ, υπό την νέα ιδιοκτησία της Ελληνικά Γαλακτοκομεία των αδελφών Σαράντη (Τυράς, Όλυμπος) επαναλανσαρίστηκε τον Νοέμβριο του 2023 στα ράφια αλυσίδων σούπερ μάρκετ αλλά και σε αρκετά σημεία μικρής αγοράς της Θεσσαλονίκης και άλλων 10 νομών της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας. Καθώς όπως αναφέρουν άνθρωποι της εταιρείας τα πρώτα μηνύματα κρίνονται θετικά ως προς την αποδοχή των προϊόντων, πλέον η ΑΓΝΟ προχωρά στην επέκταση του δικτύου διανομής της.

«Σε ότι αφορά στους επόμενους μήνες, θα προσπαθήσουμε να εκκινήσουμε συνεργασίες με αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά και σημεία μικρής αγοράς που μέχρι πρότινος δεν κατέστη δυνατόν» ανέφερε στην σχετική εκδήλωση ο Στέλιος Σαράντης, μέλος του Δ.Σ. της Ελληνικά Γαλακτοκομεία, ο οποίος, μάλιστα, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για περαιτέρω παραγωγική δραστηριότητα αλλά και είσοδο και στο παγωτό. «Εφόσον η ανταπόκριση του κόσμου συνεχίσει να είναι θετική, θα αρχίσουμε τις συζητήσεις σχετικά με την αξιοποίηση, παραγωγικά πια, του εργοστασίου του Λαγκαδά όπου δεν πρέπει να ξεχνάμε πως υπάρχει και εξοπλισμός παραγωγής παγωτού» ήταν η χαρακτηριστική αναφορά του.

Ο Στέλιος Σαράντης στο βήμα της εκδήλωσης

Το ξεκίνημα, η καθιέρωση στα 80s και ο Νίκος Γκάλης

Η ΑΓΝΟ ως συνεταιριστική γαλακτοβιομηχανία ιδρύθηκε το 1950 από την ΕΑΣΘ και το 1955 έγινε η πρώτη βιομηχανία παραγωγής παστερίωσης και εμφιάλωσης γάλακτος στη Βόρεια Ελλάδα, στο πρώτο της εργοστάσιο στην Σταυρούπολη. Χάρη στην ποιότητα των προϊόντων της κέρδισε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και έτσι με την πάροδο των χρόνων αποφασίστηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1980 να μεταφερθεί σε νέο υπερσύγχρονο βιομηχανοστάσιο, στην περιοχή του Λαγκαδά, με σκοπό την αύξηση της δυναμικότητας παραγωγής. Ήταν η περίοδος της καταξίωσής για την εταιρεία αφού τα προϊόντα της βρισκόταν σε κάθε γειτονιά της Θεσσαλονίκης και της Βορείου Ελλάδος ενώ ο απόλυτος στάρ του ελληνικού μπάσκετ ο εμβληματικός Νίκος Γκάλης του Άρη πρωταγωνιστούσε στην τηλεοπτική διαφήμιση της.

Το λουκέτο και το πέρασμα στην νέα εποχή

Λίγο αργότερα, όμως, άρχισαν δυστυχώς τα προβλήματα λόγω κακοδιαχείρισης των διοικήσεων αλλά και λόγω λανθασμένων εμπορικών πρακτικών. Μια σειρά χρεών και προβλημάτων, οδήγησε το 2003 την ΑΓΝΟ στα χέρια της εταιρίας Κολιός μετά από διαγωνισμό της Αγροτικής Τράπεζας. Ωστόσο, η ΑΓΝΟ, συνέχισε να δυσλειτουργεί με αποτέλεσμα την πτώχευσή της το 2013 με χρέη ύψους 50 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία κατέθεσε αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99, απέλυσε τους εργαζόμενους της και τα προϊόντα της σταμάτησαν να υπάρχουν στα ράφια.

Έκτοτε, ακολούθησε ένα σερί άγονων πλειστηριασμών αλλά και απαξίωσης για ένα άλλοτε ιστορικό σήμα με σημαντική θέση στην αγορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Τον Μάρτιο του 2022, όμως, μέσω του τελευταίου χρονικά διαγωνισμού, οι εγκαταστάσεις του Λαγκαδά και το εμπορικό σήμα της ΑΓΝΟ περνάει στην οικογένεια των Ελληνικών Γαλακτοκομείων.

7,7 εκατ. για την εξαγορά και περαιτέρω επενδύσεις

Όπως είχε αποκαλύψει τότε το Businessnews.gr, το ακριβές ποσό της συναλλαγής έφθασε τα 7,731 εκατ. ευρώ. Ο πλειστηριασμός αφορούσε στην εκποίηση της έκτασης 132.239 τετραγωνικών μέτρων στις περιοχές των δημοτικών κοινοτήτων Περιβολακίου, Λαγυνών και Καβαλλαρίου μαζί με τα κτίρια και τον εξοπλισμό, του κατοχυρωμένου εμπορικού σήματος ΑΓΝΟ και όλων των άλλων κατοχυρωμένων από την ΑΓΝΟ εμπορικών σημάτων. Πληροφορίες αναφέρουν πως η Ελληνικά Γαλακτοκομεία ήταν ο μοναδικός πλειοδότης και τα 7,731 εκατ. ευρώ, διατέθηκαν για την ικανοποίηση οφειλών σε ασφαλιστικά ταμεία, τράπεζες και εργαζόμενους

Στην συνέχεια, όπως, υλοποιήθηκε μια σειρά περαιτέρω επενδύσεων για την επιστροφή της ιστορικής μάρκας στην αγορά. Ακολούθησε, προσεκτικός σχεδιασμός της νέας εικόνας των προϊόντων, διατηρώντας στοιχεία ορόσημα της μάρκας, όπως το κόκκινο λογότυπο που είναι το σήμα κατατεθέν της αλλά και το κόκκινο εμβληματικό χρώμα, εκσυγχρονίζοντας ταυτόχρονα τις συσκευασίες της λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες του σήμερα και διατηρώντας τις μνήμες του χθες. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις στα υφιστάμενα εργοστάσια του ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία ειδικά για τις ανάγκες παραγωγής των προϊόντων ΑΓΝΟ.

Keywords
Αναζητήσεις
agno-dynamiko-comeback-stin-agora-me-21-nea-proionta.htm
Τυχαία Θέματα