Wella Ελλάς: Αύξηση τζίρου 46% χάρη στα προϊόντα, που «πήρε πίσω» από τον Σαράντη

Σημαντική η συμβολή των προϊόντων Wella ευρείας κατανάλωσης στην ενίσχυση του κύκλου εργασιών, αν και η κερδοφορία πιέστηκε σημαντικά

Αύξηση κύκλου εργασιών της τάξης του 46% κατέγραψε στην προηγούμενη οικονομική χρήση (01/07/2022 έως 30/06/2023) η Wella Hellas.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία κατόρθωσε να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά και να αυξήσει

τις καθαρές πωλήσεις της, που ανήλθαν στα 23,3 εκατ. ευρώ από 15,9 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση.

«Η μεταβολή αυτή οφείλεται τόσο σε αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας στα υπάρχοντα κανάλια διανομής αλλά και στην επέκταση της δραστηριότητάς της σε νέα σημεία πώλησης με τα προϊόντα Retail Hair. Πρόκειται για τα προϊόντα Wella ευρείας κατανάλωσης (βαφές, περιποίηση και Styling μαλλιών), τη διανομή και διαχείριση των οποίων η εταιρεία ανέλαβε τον Ιούλιο του 2022, από τον μέχρι τότε διανομέα τους, την εταιρεία Σαράντης ΑΒΕΕ», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση.

Πιέσεις στην κερδοφορία

Παράλληλα, όμως, καταγράφηκε αύξηση της τάξης του 80% στο κόστος πωληθέντων, γεγονός που αποτυπώνει τον πληθωρισμό και τις πιέσεις που δέχεται η εφοδιαστική αλυσίδα παγκοσμίως. Η μεγάλη αυτή αύξηση επηρέασε σημαντικά την κερδοφορία της εταιρείας. Tα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 443.832 ευρώ, μειωμένα κατά -28,47 σε σχέση με τα 620.511 ευρώ της προηγούμενης χρήσης, ενώ τα κέρδη μετά φόρων ήταν 346.348 ευρώ, υποχωρώντας κατά -44,18% σε σχέση με τα 620.511 ευρώ της χρήσης 2021-2022.

Aισιοδοξία για την συνέχεια

Για την τρέχουσα οικονομική χρήση 2023-2024 η εταιρεία αναφέρει στην οικονομική της έκθεση πως «στοχεύει στην περαιτέρω κατ’ αξία βελτίωση των πωλήσεων, διευρύνοντας τις δυνατότητες του δικτύου και κάνοντας χρήση της ποιότητας και της τεχνολογίας των προϊόντων της, με παράλληλη στόχευση τη διεύρυνση του μεριδίου της στην αγορά». Επίσης, σημειώνει πως «είναι αισιόδοξη και σχεδιάζει τα μελλοντικά πλάνα πίσω από τις στρατηγικές προτεραιότητες του ομίλου. Συγκεκριμένα, η διοίκηση θα συνεχίσει να παραμένει προσηλωμένη στους μακροπρόθεσμους στόχους της εταιρείας, επιδιώκοντας περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων, περαιτέρω βελτίωση των περιθωρίων κέρδους, δημιουργία ελεύθερων ταμειακών ροών και συνεχή δημιουργία αξίας».

Σημειώνεται πως από την 1η Μαρτίου 2022, η Αθηνά Νικολαΐδου, General Manager της Wella στην Ελλάδα έχει αναλάβει καθήκοντα γενικής διευθύντριας για τη Wella Company και στην Ιταλία. Στον συγκεκριμένο ρόλο είναι υπεύθυνη και για τις δύο -ιστορικά στρατηγικές για την εταιρεία- χώρες, όντας επικεφαλής περισσότερων από 250 συνεργατών. Υπενθυμίζεται τέλος πως από τον Δεκέμβριο του 2020 η Wella Hellas είναι μια ανεξάρτητη οντότητα, καθώς δεν ανήκει έκτοτε στον όμιλο Coty. Aνήκει στον όμιλο εταιρειών Wella, όπου πλειοψηφικός μέτοχος (60%) είναι η KKR

H Wella Company είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες ομορφιάς στον κόσμο και αποτελείται από μια οικογένεια εμβληματικών εμπορικών σημάτων όπως Wella Professionals, System Professional, OPI, Nioxin και Sebastian Professional. Απασχολεί 6.000 εργαζόμενους παγκοσμίως και διαθέτει παρουσία που εκτείνεται σε πάνω από 100 χώρες,

Keywords
Αναζητήσεις
wella-ellas-afxisi-tzirou-46-chari-sta-proionta-pou-pire-piso-apo-ton-saranti.htm
Τυχαία Θέματα