Growth project η συνεργασία Vodafone-Public: Ο στόχος σε «βάθος» 18μήνου

Μία νέα εποχή ξεκινά στους τομείς των τηλεπικοινωνιών και του retail μετά την επισημοποίηση της συνεργασίας ανάμεσα στη Vodafone Ελλάδας και τα Public, οι οποίοι πορεύονται πλέον μαζί για μία ολοκληρωμένη εμπειρία τεχνολογίας. Όπως δήλωσαν τα διοικητικά στελέχη των δύο εταιρειών,

αυτή η συνεργασία μπορεί να πάει την εμπειρία του πελάτη στο επόμενο επίπεδο, από το digital στο physical και το αντίστροφο, ανάλογα με την περίσταση.

Σύμφωνα με τον CEO του Public Group, Ρόμπυ Μπουρλά, πρόκειται περισσότερο για… γάμο παρά για απλή εταιρική συνεργασία. «Δεν είναι ένα “πυροτέχνημα”. Δεν είναι μια σχέση της στιγμής», πρόσθεσε. Ο ίδιος σημείωσε πως οι κουλτούρες της Vodafone και των Public ταιριάζουν και όπως είπε χαρακτηριστικά δεν υπάρχει η πρόθεση «να πατήσουμε ο ένας στα “παπούτσια” του άλλου». Στόχος της κοινής πορείας είναι να παρέχεται στους καταναλωτές το κατάλληλο πακέτο προκειμένου να δίνεται η υπηρεσία συνδυαστικά με το σωστό τρόπο. «Δεν πάμε να ανταγωνιστούμε. Έτσι θα μπερδεύαμε τον πελάτη», είπε σε άλλο σημείο ο κ. Μπουρλάς.

«Όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα ψυχαγωγίας και τεχνολογίας», τόνισε. Το αρχικό πλάνο ανάπτυξης περιλαμβάνει 10 ολοκληρωμένα καταστήματα shop-in-shop της Vodafone εντός των Public μέχρι τον Μάρτιο του 2024, αυξάνοντας το αποτύπωμα του ομίλου τηλεπικοινωνιών στο λιανικό εμπόριο. Μακροπρόθεσμος στόχος του «παντρέματος» Vodafone-Public είναι η λειτουργία 44 καταστημάτων shop-in-shop στους επόμενους 18 μήνες, καλύπτοντας πόλεις σε όλη την Ελλάδα.

Η πρώτη φάση της συνεργασίας υλοποιείται στα φυσικά καταστήματα, ενώ στη συνέχεια ως digital retailer ο όμιλος Public σχεδιάζει από κοινού με τη Vodafone το επόμενο «βήμα» ώστε να μπορεί ο πελάτης να ολοκληρώνει τις αγορές του και online. Όπως ειπώθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της διμερούς συνεργασίας, «στόχος δεν είναι να κοιτάμε τα συμβόλαια. Δεν υπάρχει ημερομηνία λήξης». Ξεκαθαρίστηκε, ακόμη, πως το κόστος της συνολικής επένδυσης δεν είναι μεγάλο και δεν πρόκειται να «απειλήσει» τα μεγέθη των δύο εταιρειών.

Στη συνέντευξη Τύπου διαψεύστηκε επίσης κάθε σενάριο συρρίκνωσης που θα μπορούσε να προκύψει από τη νέα συνεργασία. «Δεν έχουμε σκοπό να συρρικνώσουμε το δίκτυο. Το project Vodafone-Public είναι ένα growth project», δήλωσαν τα στελέχη των δύο εταιρειών, ενώ παράλληλα σημειώθηκε: «Πρόκειται για μεγέθυνση των αριθμών μας. Καμία σχέση με συρρίκνωση». Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα αναφέρθηκε η Αλεξανδρούπολη, όπου λειτουργεί ξεχωριστό κατάστημα iRepair (συνεργάτης των Public) σε πολύ κοντινή απόσταση από τα Public της πόλης. Η πελατεία σε αμφότερα τα καταστήματα έχει αυξηθεί κατακόρυφα και προφανώς δεν υπάρχει η σκέψη να κλείσει κανένα από τα δύο. Μάλιστα, αυτό θα μπορούσε να λειτουργήσει με παρόμοιο τρόπο και στην περίπτωση της Vodafone, εξήγησαν στα στελέχη που έκαναν την παρουσίαση της συνεργασίας.

Αριστοτέλης Παππάς

#Ρόμπυ_Μπουρλάς #PUBLIC_GROUP #Vodafone_Ελλάδας #SHOP_IN_SHOP #ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Keywords
Αναζητήσεις
growth-project-i-synergasia-vodafone-public-o-stochos-se-vathos-18minou.htm
Τυχαία Θέματα