ΑΑΔΕ: «Appανταχού» πρόσβαση στις φορολογικές υπηρεσίες μέσω νέας εφαρμογής

Τη δυνατότητα να πληρώνουν, να διαχειρίζονται επιστροφές φόρων και αλλαγές στο μητρώο και να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα έχουν από σήμερα οι φορολογούμενοι, μέσω της νέας εφαρμογής myaadeapp. Παράλληλα, μπορούν να κλείνουν ραντεβού, ενώ σε δεύτερη φάση, θα εκδίδονται τιμολόγια και δελτία αποστολής.

H εφαρμογή λειτουργεί ήδη για τα φυσικά πρόσωπα και στη συνέχεια, θα μπορούν να κάνουν χρήση και οι επιχειρήσεις

Για το πρώτο ψηφιακό βήμα, για την ΑΑΔΕ της νέας γενιάς, έκανε λόγο ο Γιώργος Πιτσιλής, δίνοντας

το σύνθημα «appανταχού πρόσβαση στις φορολογικές υπηρεσίες», ενώ ο Χάρης Θεοχάρης σημείωσε ότι «μάλλον δε θα μπορέσουμε να κάνουμε πιο ευχάριστη την πληρωμή φόρων, μπορούμε να την κάνουμε πιο εύκολη». Από την πλευρά του, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου τόνισε ότι στόχος είναι να «παίζουμε το κράτος στο χέρι» και αυτή είναι μόνο η αρχή.

Η είσοδος στην εφαρμογή γίνεται με του κωδικούς taxis, οι οποίοι αποθηκεύονται, και στη συνέχεια, γίνεται πιστοποίηση του χρήστη είτε μέσω face id ή δαχτυλικού αποτυπώματος, χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά που γίνεται σύνδεση ο χρήστης να πρέπει να καταχωρεί τους κωδικούς του στο taxisnet. Με τον ίδιο τρόπο αποθηκεύονται και οι αριθμοί καρτών που έχει επιλέξει για να πληρώσει τις υποχρεώσεις του ο φορολογούμενος (με εξαίρεση τον τριψήφιο αριθμό ασφαλείας).

«Ένα από τα πολλά βήματα ψηφιακού εκσυγχρονισμού της ΑΑΔΕ το 2024», χαρακτήρισε την εφαρμογή ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος πραγματοποίσε σχετική ανάρτηση και στα social media.

Η ανάρτηση του κ. Χατζηδάκη:

«Η νέα, χρηστική εφαρμογή myAADEapp έρχεται να κάνει πιο εύκολη την καθημερινότητα εκατομμυρίων πολιτών. Σωστότερα, λιγότερο δύσκολη J J, διότι όταν μιλάει κανείς για φόρους ίσως δεν πρέπει να χρησιμοποεί τη λέξη «ευκολία». Η εφαρμογή αυτή λειτουργεί ως φορολογικό ημερολόγιο, αλλά κι ως φορολογικό «ξυπνητήρι». Ο μέσος πολίτης μπορεί να έχει πλέον στο κινητό του τηλέφωνο την «ακτινογραφία» των φορολογικών του υποχρεώσεων. Και μπορεί να κάνει μια σειρά από ενέργειες, όπως έκδοση φορολογικής ενημερότητας, εξόφληση φορολογικών υποχρεώσεων, να ενημερωθεί για επιστροφές φόρων, να λάβει ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών κ.λπ.

Η νέα αυτή εφαρμογή είναι ένα βήμα ψηφιακού εκσυγχρονισμού. Και το 2024 είναι μια χρονιά που σηματοδοτεί ιδιαίτερα έντονα τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό στην ΑΑΔΕ, πράγμα για το οποίο τόσο εγώ όσο και ο αρμόδιος υφυπουργός Χάρης Θεοχάρης είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι. Σ’ αυτήν την κατεύθυνση ακριβώς στοχεύει και ο νόμος που περάσαμε για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής: Καθολική εφαρμογή του myDATA. Επέκταση των ηλεκτρονικών τιμολογίων. Θέσπιση του ψηφιακού δελτίου αποστολής και του ψηφιακού πελατολογίου. Και διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές, η οποία θα ολοκληρωθεί πάση θυσία.

Επιπλέον, η νέα αυτή εφαρμογή εντάσσεται στο πλαίσιο κι άλλων πρωτοβουλιών για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών. Όπως: Το νέο τηλεφωνικό κέντρο που ετοιμάζεται κατά τα πρότυπα του 1555. Η νέα, πιο χρηστική ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ. Το chatbot που, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, θα μπορεί να απαντά σε μια σειρά από ερωτήματα των φορολογουμένων. Η προσυμπλήρωση των φορολογικών δηλώσεων και εν γένει η αυτοματοποίηση της υποβολής τους. Και η ίδρυση των νέων υπηρεσιών φορολογικής εξυπηρέτησης.

Συγχαρητήρια, λοιπόν, σε όσους εργάστηκαν για τη νέα αυτή εφαρμογή: στον Γιώργο Πιτσιλή, στον Δημήτρη Παπαστεργίου και στις ομάδες τους. Τόσο το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών όσο και η ΑΑΔΕ θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες. Τους το χρωστάμε!»

#ΑΑΔΕ #app #εφαρμογή #ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ_ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ #ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ_ΕΓΓΡΑΦΑ #Πιτσιλής
Keywords
Αναζητήσεις
aade-appantachou-prosvasi-stis-forologikes-ypiresies-meso-neas-efarmogis.htm
Τυχαία Θέματα