My Ami Buggy: το ζόρικο διδυμάκι του Ami, διψάει για περιπέτεια

Η έκδοση παραγωγής του My Ami Buggy δεν είναι τόσο ριζοσπαστική όσο το πρωτότυπο, αλλά εξακολουθεί να ενσωματώνει μερικά όμορφα χαρακτηριστικά που το κάνουν να φαίνεται έτοιμο για περιπέτεια.

Τα πλαστικά πάνελ του αμαξώματος είναι βαμμένα σε χακί χρώμα, σε συνδυασμό με κίτρινες πινελιές, οι πόρτες έχουν αντικατασταθεί από μεταλλικό κιγκλίδωμα, αφαιρούμενη γκρι υφασμάτινη οροφή και νέο σετ ζάντες 14 ιντσών βαμμένες σε χρυσό. Διαθέτει επίσης πλαστική

επένδυση στους προφυλακτήρες, τα φτερά και τα πλαϊνά μαρσπιέ, καθώς και μια νέα επένδυση γύρω από τους προβολείς και τα πίσω φώτα που το κάνουν να φαίνεται πιο crossover.

Η οροφή, κατασκευασμένη από αδιάβροχο και ανθεκτικό στην υπεριώδη ακτινοβολία ύφασμα, μπορεί να αφαιρεθεί χειροκίνητα και να χωράει πίσω από τα καθίσματα όταν τυλίγεται. Το ίδιο ακριβώς εξάρτημα αναμένεται να χρησιμοποιηθεί στο φημολογούμενο Fiat Topolino που θα είναι αδερφάκι με το Citroën Ami και το Opel Rocks-e.

Τα εκτός δρόμου ελαστικά του πρωτοτύπου έχουν δώσει τη θέση τους σε δρομίσια ελαστικά, τα οποία πάντως ευνοούν την αυτονομία, η οποία φτάνει τα 70 χιλιόμετρα. Δεν υπάρχουν μηχανικές αλλαγές, με το My Ami Buggy να διατηρεί την ίδια μπαταρία ιόντων λιθίου 5.5 kWh και τον ηλεκτροκινητήρα των 8 ίππων.

Μέσα στην καμπίνα βρίσκουμε κίτρινες πινελιές που κάνουν όμορφη αντίθεση με το μαύρο χρώμα, καθώς και κίτρινες ραφές στα μαύρα καθίσματα και κίτρινες ραφές στα πατάκια δαπέδου. Κάθε My Ami Buggy θα είναι αριθμημένο και θα φέρει μια πινακίδα “My Ami Buggy Ultra Limited Edition” στο ταμπλό. Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να εξατομικεύουν το όχημά τους, προσθέτοντας ένα μήνυμα στο μπροστινό μέρος.

Οι πωλήσεις του My Ami Buggy θα ξεκινήσουν στις 21 Ιουνίου στη Γαλλία, με τις παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στις 8 Αυγούστου. Η Citroën δεν αποκάλυψε την τιμή, ούτε ανέφερε τίποτα για την εξαγωγή της ειδικής έκδοσης σε άλλες αγορές, όπως την ελληνική.

The post My Ami Buggy: το ζόρικο διδυμάκι του Ami, διψάει για περιπέτεια appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα