Αγγελία που χαζεύουμε αυτή την εβδομάδα #57

Το Bitter SC ήταν το πνευματικό τέκνο του Γερμανού οδηγού αγώνων κι επιχειρηματία Erich Bitter και κατασκευάστηκαν μόνο 461 SC. Τώρα μπορείτε να αγοράσετε ένα από αυτά, καθώς αυτό το εξαιρετικά προσεγμένο μοντέλο του 1985 διατίθεται προς πώληση στο Cars and Bids. Το Bitter SC κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1979 κι, ενώ η σχεδίασή του είχε περάσει από κάμποσες τροποποιήσεις πριν βγει στην παραγωγή, η τελική του σχεδίαση υπογράφτηκε από τον Giovanni Michelotti, τον άνθρωπο πίσω από

αμέτρητες υπέροχες Alfa Romeo και Lancia. Μπορούμε να δούμε πολλά κοινά σχεδιαστικά στοιχεία με τη Ferrari 365 GT4 2+2, ειδικά στο κόκκινο χρώμα του συγκεκριμένου μοντέλου.

Ωστόσο, κάτω από το πανέμορφο αμάξωμα, τα μηχανικά του μέρη δεν είναι τόσο εξωτικά. Βασίστηκε στο πλαίσιο του Opel Senator και μοιράστηκε μαζί του τα περισσότερα από τα τμήματα της ανάρτησης. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας straight-six κινητήρας 3.0 λίτρων της Opel με ισχύ 180 ίππων. Υπήρχε διαθέσιμη και μια έκδοση με χωρητικότητα 3.9 λίτρων, η οποία απέδιδε 212 ίππους, αλλά το αυτοκίνητο που πωλείται φοράει δυστυχώς τον μικρότερο κινητήρα. Συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο πεντατάχυτο κιβώτιο και με κίνηση στους πίσω τροχούς, οπότε μιλάμε για ένα καλοστημένο πισωκίνητο old-school coupe. Δυστυχώς, λόγω της πετρελαϊκής κρίσης στα τέλη της δεκαετίας του ’70, το Bitter SC απέρριψε τον V8 της Chevrolet των 5.3 λίτρων του προκατόχου του, του Bitter CD.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει διανύσει μόλις 54.500 χιλιόμετρα κι απ’ όσα μπορούμε να κρίνουμε από τις φωτογραφίες, φαίνεται να είναι σε άψογη κατάσταση. Η κόκκινη βαφή του φαίνεται πεντακάθαρη, τα δερμάτινα καθίσματα κι όλο το εσωτερικό δεν έχουν το παραμικρό ψήγμα, αν κι η αγγελία αναφέρει κάποια τα λιγοστά μηχανικά προβλήματα. Πρόκειται για αυτοκίνητο 38 ετών άλλωστε, ενώ οι αρμοί στην κεντρική κονσόλα θα έκαναν κι ένα Tesla να κοκκινήσει από ντροπή.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα έγκειται στο πως δεν είναι εντελώς εργοστασιακό, καθώς διαθέτει καζανάκι εξάτμισης της Magnaflow. Λογικά θα ακούγεται ακόμα καλύτερα, αλλά τέτοια μοντέλα αγοράζονται ως συλλεκτικά κι έχοντας κατά νου ότι η αξία τους θα εκτοξευθεί μελλοντικά. Αν σας έχει ήδη ανοίξει η όρεξη, έχετε υπόψη σας ότι απομένουν πέντε ώρες για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, με την υψηλότερη προσφορά να ξεπερνά οριακά τα 15.000 δολάρια τη στιγμή της συγγραφής του άρθρου. Δεδομένης της σπανιότητας και της κατάστασής του, να είστε σίγουροι ότι η τελική τιμή θα διαμορφωθεί αρκετά υψηλότερα.

The post Αγγελία που χαζεύουμε αυτή την εβδομάδα #57 appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα