Έτοιμο το τετραρότορο RX-7 των 1.250+ ίππων μετά από 6 χρόνια

Μοιάζει να έχει περάσει μια αιωνιότητα από τότε που ο Rob Dahm ξεκίνησε το φιλόδοξο project του: ένα τετρακίνητο τετραρότορο Mazda RX-7. Αρχικά ξεκίνησε ως τριρότορο 7άρι, αλλά μετά από έξι χρόνια εξελίχθηκε σε ένα αγωνιστικό δρόμου με τέσσερις ρότορες, τετρακίνηση κι αναλογία κιλών ανά ίππο που ντροπιάζει τα περισσότερα hypercars εκεί έξω. Στο τελευταίο του βίντεο, ο Dahm έφερε το αυτοκίνητο στην Έκθεση SEMA, στην οποία εμφανίστηκε ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλα

βελτιωμένα αυτοκίνητα. Η αλήθεια είναι πως αν κάποιος δε γνωρίζει την προϊστορία του συγκεκριμένου οχήματος, δύσκολα θα του κινηθεί η περιέργεια, αφού το πανίσχυρο RX-7 υιοθετεί μια διακριτική εμφάνιση. Χωρίς πίσω αεροτομή, μόνο το φουσκωμένο αμάξωμα και το βαθύ πράσινο χρώμα δείχνουν ότι αυτό το Mazda διαφέρει από τα εργοστασιακά.

Ωστόσο, όλη αυτή η διακριτικότητα ξεχνιέται μονομιάς τη στιγμή που βλέπεις για πρώτη φορά φλόγες να ξεπηδούν από τα φτερά κι ακούς μια εξάτμιση που θα ήταν περισσότερο ταιριαστή σε ένα συγκεκριμένο αγωνιστικό Le Mans της δεκαετίας του ’90 παρά σε ένα νόμιμο (στην Αμερική τουλάχιστον) όχημα δρόμου. Κοντά στο τέλος του βίντεο ρίχνουμε μια ματιά στο χώρο του κινητήρα κι, όπως ήταν αναμενόμενο, είναι πολύ εντυπωσιακός. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας Wankel με τους τέσσερις ρότορες αποδίδει 1.257 ίππους, που είναι πάνω από 300+ ίππους σε σχέση με όσους απέδιδε θρυλικό Mazda 787B.

Αυτό που επίσης διαφοροποιεί το συγκεκριμένο 7άρι από τα υπόλοιπα είναι ότι τώρα στέλνει την τεράστια ισχύ του και στους τέσσερις τροχούς αντί μόνο για τους δύο πίσω. Η τετρακίνηση προέρχεται από τη μάστερ του είδους Nissan και το τρομερό της GT-R.

The post Έτοιμο το τετραρότορο RX-7 των 1.250+ ίππων μετά από 6 χρόνια appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα