Ημιτελής λιμουζίνα Veyron βρήκε αφεντικό με μεράκι κι υπομονή

Αν ψάχνετε για μια λιμουζίνα με μοναδική εμφάνιση και πιάνουν τα χέρια σας, τότε αυτή η ολίγον τι τεντωμένη replica της Bugatti Veyron ίσως ήταν κατάλληλη για εσάς, αν δεν προλάβαινε να την αγοράσει άλλος. Βασίζεται σε ένα ταπεινό Lincoln και χρειάζεται πολλή δουλειά ακόμα για να ολοκληρωθεί, αλλά τουλάχιστον είναι σε λειτουργική κατάσταση κι έχει ένα bodykit από fiberglass

που μοιάζει σα να βγήκε όντως από το εργοστάσιο του Molsheim. Η κατασκευή βασίζεται σε ένα Lincoln Town Car του 2001, στο οποίο προσαρμόστηκε ένα χαλύβδινο πλαίσιο ώστε να αποκτηθεί το απαραίτητο επιπλέον μήκος. Το παράδοξο είναι ότι παρά την παρουσία του παλιού κινητήρα Ford V8 κάτω από το καπό, το μπροστινό μέρος αναπαράγει με μεγάλη ακρίβεια τις γραμμές της Veyron. Κι όχι μάλιστα της απλής: ο προφυλακτήρας κι οι aftermarket προβολείς προσπαθούν να αντιγράψουν την Bugatti Veyron Super Sport.

Το μεταξόνιο είναι πολύ μεγαλύτερο από της Bugatti κι οι πλαϊνές εισαγωγές είναι εντελώς διακοσμητικές, αλλά η εξωτική εμφάνιση δεν ξενίζει, χάρη και στις ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, τις μπροστινές πόρτες τύπου Lambo και τη μεγάλη gullwing πόρτα στο πλάι. Στο πίσω μέρος, η πόρτα του χώρου αποσκευών μοιάζει στο ενεργό πίσω φτερό / αερόφρενο της Bugatti Veyron. Το εσωτερικό χρειάζεται πολύ περισσότερη δουλειά από το εξωτερικό, καθώς τα δερμάτινα καθίσματα του αρχικού Town Car δεν είναι καν βιδωμένα στο πάτωμα, αλλά ο κλιματισμός λέγεται ότι εξακολουθεί να λειτουργεί. Σύμφωνα με τον πωλητή, το αυτοκίνητο βρίσκεται τρία χρόνια σε αυτή την ημιτελή κατάσταση, αλλά ο κινητήρας εκκίνησε πρόσφατα μια χαρά. Το μόνο που χρειάστηκε ήταν νέα μπαταρία και φρέσκια βενζίνη.

Το αντίγραφο πουλιόταν στο eBay για 25 χιλιάδες $ κι ήταν διαθέσιμο μέχρι πριν λίγες μέρες. Δεν αναρτήσαμε την αγγελία νωρίτερα για να μη σας βάλουμε στον πειρασμό και σε περιττά έξοδα. Ίσως πάλι να κάναμε λάθος: ο πωλητής αναφέρει ότι τα 25 χιλιάρικα είναι πολύ λιγότερα από το κόστος των εξαρτημάτων που έχουν χρησιμοποιηθεί. Κατά τα λεγόμενά του, το Lincoln φέρεται να κόστισε $9.000, άλλα $10.000 ξοδεύτηκαν για το bodykit, $5.000 για τις πόρτες Lambo, $4.000 για την gullwing πόρτα, $4.000 για το καπό και το πορτμπαγκάζ και $2.000 για το παρμπρίζ, χωρίς μάλιστα να υπολογίζεται η εργασία. Ωστόσο, ο νέος ιδιοκτήτης πρέπει να είναι πρόθυμος να επενδύσει επιπλέον χρήματα και χρόνο προκειμένου η λιμουζίνα να είναι έτοιμη για να αρχίσει τις βόλτες.

Αν και κανείς δε θα ήταν αρκετά τρελός ώστε να θυσιάσει μια πραγματική Bugatti για να φτιάξει μια λιμουζίνα, μια replica μπορεί να γίνει αρκετά πειστική εάν το bodykit έχει καλές αναλογίες κι οι λεπτομέρειες ανταποκρίνονται στο αρχικό σχέδιο. Σας παραθέτουμε τη φωτογραφία ενός άλλου project για να δείτε πώς θα μπορούσε να φαίνεται το όχημα ολοκληρωμένο.

The post Ημιτελής λιμουζίνα Veyron βρήκε αφεντικό με μεράκι κι υπομονή appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα