Ναι, τα ηλεκτρικά μπορούν να πάνε και με το πλάι. Πολύ μάλιστα!

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η Hyundai αποκάλυψε το RN22e, ένα τετρακίνητο πρωτότυπο με 585 ίππους και 740 Nm ροπής. Ενώ η Hyundai περιέγραψε το RN22e ως ένα πρωτότυπο εξέλιξης για μια καυτή έκδοση που θα βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP, πρόκειται και για μια ανεπίσημη προεπισκόπηση του επερχόμενου Ioniq 6 N. Με τόση ισχύ, θα είναι σίγουρα καταιγιστικά γρήγορο, αλλά θα είναι απολαυστικό στην οδήγηση; Πρόσφατα,

η Hyundai επέτρεψε στη Wheels Australia να βρεθεί πίσω από το τιμόνι του RN22e κι όχι απλώς για μια τυπική δοκιμή στον δρόμο. Το ξεζούμιξαν στην πίστα και του έδωσαν και κατάλαβε. Αν κρίνουμε από τα πλάνα του βίντεο και τις αντιδράσεις του οδηγού, συμπεραίνουμε ότι είναι ένα απίστευτα διασκεδαστικό αυτοκίνητο στην οδήγηση.

Ο δοκιμαστής το περιγράφει ως το πιο ευχάριστο οδηγικά ηλεκτρικό που έχει οδηγήσει. Με σχεδόν διπλάσια κατανομή ισχύος στον πίσω άξονα, είναι ευχάριστα υπερστροφικό. Ρυθμίζεται με το γκάζι, μπορεί να κάνει παρατεταμένες πλαγιολισθήσεις, απολαμβάνει τη μεταφορά βάρους καπνίζοντας τα ελαστικά του. Μπορείτε ακόμα και να ανεβοκατεβάζετε σχέσεις, όπως στο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που τοποθετείται σε θερμικά μοντέλα της κορεάτικης εταιρίας. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά ακούτε κι ήχο κινητήρα που αυξομειώνει τις στροφές του, προφανώς τεχνητό.Αν το ηλεκτρικό μέλλον είναι έτσι, τότε ναι, θα υπάρξουν driver’s cars που θα ξεσηκώνουν τα οδηγικά μας πάθη.

The post Ναι, τα ηλεκτρικά μπορούν να πάνε και με το πλάι. Πολύ μάλιστα! appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα