Ο Keiichi Tsuchiya δοκιμάζει στην πίστα μια Corolla υδρογόνου(vid)

Η Toyota είναι ίσως η πιο προβεβλημένη εταιρία που επιμένει στη λύση του υδρογόνου και πουλάει το υδρογονοκίνητο Mirai από το 2014. Παρά τη μαζική στροφή της προς τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, δε σχεδιάζει να σταματήσει να επενδύει στην εξέλιξη οχημάτων υδρογόνου. Για να προβάλει το δημιούργημά της, η  Toyota κάλεσε δύο από τους οδηγούς του Best Motoring, μιας ιαπωνικής εκπομπής αυτοκινήτου, τον διάσημο Keiichi Tsuchiya (ή αλλιώς Drift

King) και τον Nobuteru Taniguchi, να καθίσουν πίσω από το τιμόνι μιας αγωνιστικής Corolla που καταναλώνει υδρογόνο. Με εξαίρεση τα πολύχρωμα αυτοκόλλητα και το φαρδύ bodykit, η Corolla δεν έχει εξωτερικές διαφορές από την τετρακίνητη Corolla GR των 300 ίππων. Η Toyota δηλώνει ότι ο κινητήρας υδρογόνου μπορεί να στροφάρει στις 6.500 σαλ. κι ότι παράγει πάνω από 300 ίππους. Το βάρος όμως είναι σημαντικά αυξημένο κι αγγίζει τα 1.700 κιλά, αν και παραμένει σημαντικά χαμηλότερο σε σχέση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα.

Ο Tsuchiya κι ο Taniguchi οδηγούν εκ περιτροπής στην πίστα Tsukuba ένα εργοστασιακό GR Yaris για να φρεσκάρουν στη μνήμη τους το πώς πρέπει να συμπεριφέρεται ένα καλοστημένο hot hatch. Στη συνέχεια, ο καθένας δοκιμάζει την Corolla υδρογόνου στην πίστα. Κι οι δύο οδηγοί θαυμάζουν τον ήχο και την ισχύ του πρωτότυπου εξέλιξης, αλλά αναφέρουν και τα μειονεκτήματα που επιφέρει το επιπλέον βάρος.

The post Ο Keiichi Tsuchiya δοκιμάζει στην πίστα μια Corolla υδρογόνου(vid) appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα