Το νέο Citroen C3 Aircross θα είναι μεγαλύτερο και πιο γωνιώδες

Με περίπου 400.000 παγκόσμιες πωλήσεις μέχρι σήμερα, το Citroen C3 Aircross είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της μάρκας στην πρόσφατη Ιστορία της. Κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2017, κάτι που σημαίνει ότι θα κλείσει τα έξι έτη αυτό το καλοκαίρι. Παρ’ όλο που ένα facelift το φρέσκαρε το 2021, το crossover πρόκειται να αντικατασταθεί από ένα C3 Aicross δεύτερης

γενιάς και δε θα μοιάζει καθόλου με τον προκάτοχό του, τονίζει το Motor1.

Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες από ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο C3 Aircross αποκαλύπτουν ότι θα είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος και με πιο γωνιώδες αμάξωμα από το απερχόμενο μοντέλο. Δεν έχουμε ακόμη τις τελικές διαστάσεις, αλλά το νέο crossover φαίνεται να είναι πιο ψηλό και μακρύτερο σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, με τους τροχούς πιο ακροβολισμένους στις γωνίες, άρα πιο μεγάλο μεταξόνιο και μικρότερους προβόλους. Είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για τη συνολική σχεδιαστική τάση και την ενδεχόμενη στροφή που πραγματοποιεί η Citroen από το έντονα καμπύλο σημερινό Aircross. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που είναι ήδη ορατές. Στο μπροστινό μέρος για παράδειγμα, το καμουφλάζ δεν καταφέρνει να κρύψει τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, υπονοώντας τουλάχιστον κάποια οπτική σύνδεση μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης γενιάς του μοντέλου. Πάνω από αυτά, βλέπουμε επίσης λεπτά φώτα ημέρας LED, δημιουργώντας ξανά μια ομοιότητα με το παλαιότερο μοντέλο. Δεν φαίνονται πολλά από τη μάσκα, αν και τουλάχιστον γνωρίζουμε ότι θα υπάρχουν δύο ανοίγματα για τις ανάγκες της ψύξης.

Δε φαίνονται πολλά στο πίσω μέρος, αλλά το συνολικό σχήμα είναι πιο κουτί από ό,τι στο σημερινό C3 Aircross. Αναρωτιόμαστε αν οι ζάντες θα έχουν όντως αυτή την ιδιαίτερη βαφή ή απλώς πρόκειται για προσπάθεια απόκρυψης στο πλαίσιο του καμουφλάζ. Πίσω τους ξεχωρίζουν ταμπούρα, άρα τα θεωρούμε δεδομένα, τουλάχιστον στις λιγότερο ισχυρές εκδόσεις. Αναφορικά με το τι θα υπάρχει κάτω από το αμάξωμα, ακούγεται ότι το νέο C3 Aircross θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMP της Stellantis, στην οποία στηρίζεται επίσης το Peugeot 2008. Το γαλλικό SUV αυτή τη στιγμή προετοιμάζεται για facelift. Δεδομένης της φιλόδοξης στρατηγικής εξηλεκτρισμού της Stellantis, αναμένουμε ότι το νέο γαλλικό μοντέλο θα ποντάρει σε μεγάλο βαθμό στην ηλεκτροκίνηση και θα υπάρχει οπωσδήποτε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

The post Το νέο Citroen C3 Aircross θα είναι μεγαλύτερο και πιο γωνιώδες appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα